۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۴۳۴۰۸۸
با حضور تولیت آستان قدس رضوی صورت گرفت؛

آیین آغاز عملیات اجرایی احداث زائر شهر در مشهد

در مراسمی با حضور تولیت آستان قدس رضوی و استاندار و شهردار محترم پروژه احداث زائر شهر آغاز به کار کرد.
رئیسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی در مراسم آیین آغاز عملیات اجرایی احداث زائر شهر شرکت کرد.

 

در این مراسم استاندار خراسان رضوی، علیرضا رشیدیان، شهردار مشهد، سید صولت مرتضوی و همچنین حجت‌الاسلام مظفری، رییس‌کل دادگستری استان، جواد کریمی قدوسی، نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران شهری و استانی حضور داشتند.

 

تولیت آستان قدس رضوی در این جلسه به ایراد سخنرانی در رابطه با ضرورت احداث چنین مکانی پرداخت و گفت: دغدغه مضاعفی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای خدمت به زائران پیش آمد و هر شخصی به نوبه خود به فعالیت پرداخت. در این راستا باید کارهایی صورت گیرد که مشتاقان بیش‌ازپیش به‌راحتی به زیارت بروند.

 

وی در ادامه افزود: از همان روز اول که به‌عنوان تولیت آستان قدس رضوی وارد مشهد شدم از امام رضا(ع) خواستم خودشان کمک کنند، آنچه می‌توانم انجام دهم کمک خواستن از امام رضا(ع) است.

 

حجت‌الاسلام رییسی به زحمات افرادی که پروژه‌ زائر شهر را انجام می‌دهند، اشاره کرد و گفت: مدیران محترم مطالعات ارزشمندی انجام دادند تا احداث این پروژه اجرایی شود.

 

وی در ادامه با یادآوری سابقه طولانی مردم ناحیه طرق در امر استقبال از زائران امام رضا(ع) بیان داشت: مردم این منطقه سابقه 700ساله در امر استقبال از زائران امام(ع) دارند.

 

وی با ابراز امیدواری نسبت به افتتاح هرچه زودتر زائر شهر به مسؤولان حاضر در جلسه تأکید کرد: مسؤولان نظامی و خدماتی کمک و همت کنند تا در اسرع وقت این زائر شهر، افتتاح و به بهره‌برداری برسد، زیرا دشمن در مسائل زیارت بسیار شایعه‌پراکنی و گزافه‌گویی می‌کند و این نشان از اهمیت امر زیارت دارد.

 

لازم به ذکر است پیش از سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین رییسی، استاندار و شهردار محترم به ایراد سخنرانی پرداختند./862/202/ب3

ارسال نظرات