۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۴۳۴۱۶۴
معاون قرآن وعترت وزارت فرهنگ و ارشاد:

بخش‌های محتوایی نمایشگاه به شعار فهم قرآن پرداختند

حجت الاسلام حشمتی گفت: از غرفه‎‌داران فروش انتظار نداشتیم خیلی در این راستا حرکت کنند اما از غرفه‌هایی که محتوایی هستند توقع این کار داشتیم.
حجت الاسلام حشمتی

حجت الاسلام محمدرضا حشمتی معاون قرآن وعترت وزارت فرهنگ و ارشاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به شعار "فهم قرآن" امسال نمایشگاه قرآن اظهار داشت: از غرفه‎‌داران فروش انتظار نداشتیم خیلی در این راستا حرکت کنند اما از غرفه‌هایی که محتوایی هستند توقع این کار داشتیم.

 

وی ادامه داد: بخشی از غرفه‌ها که از سوی ما سازماندهی شدند یا بخشی از آنها که از سوی نهادهای مختلف آمده‌اند تقاضا کردیم موضوع فهم قرآن را در دستور کار خود قرار دهند.

 

معاون قرآن وعترت وزارت فرهنگ و ارشاد تاکید کرد: آنچه ما تا به امروز مشاهده کرده‌ایم حدود سی درصد از آنچه چیزی است که توقع داشتیم انجام شود، البته باید به این نکته نیز توجه کرد که غرفه‌ها برنامه‌های خاص خود را نیز دارند و نمی‌تواند به صورت اختصاصی در زمینه این موضوع کار کنند.

 

حجت الاسلام حشمتی در پایان گفت: انتظار ما از موسسات و غرفه‌داران بیش از سی درصدهم نبود و خوشبختانه خواسته ما را اعمال کردند و این جای تشکر نیز دارد./816/303/ب3

ارسال نظرات