۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۱
کد خبر: ۴۳۴۲۱۱

عرضه کتاب های سیره، زندگی و سیمای حضرت زهرا در غرفه کوثر

غرفه ویژه کتاب‌های فاطمی با نام غرفه کوثر در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم کتاب های سیره، زندگی و سیمای حضرت زهرا (س) را با 50 درصد تخفیف به علاقه‌مندان و عاشقان آن حضرت عرضه می‌کند.
کوثر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، غرفه کوثر با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و انتشارات "دلیل ما "راه‌اندازی شده است.

 

یدالله سعدی مدیر انتشارات "دلیل ما" با قدردانی از زحمات معاونت قرآن و عترت و مسؤولان بخش مکتوب نمایشگاه قرآن خاطرنشان کرد: غرفه کوثر با توجه به مقارن بودن ولادت حضرت زهرا(س) در ابتدا و انتهای سال 95 در نمایشگاه قرآن برنامه ریزی شده تا افزون بر گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی بتوانیم به صورت متمرکز و با تخفیف مناسب مخاطبان را نسبت به تهیه کتاب‌های با موضوع حضرت زهرا علیها السلام یاری دهیم.

 

وی با اشاره به عرضه کتاب‌های فارسی و عربی در غرفه کوثر افزود: تنوع عناوین و تعدد ناشران یکی از ویژگی‌های بارز این غرفه است و امیدواریم بتوانیم همه ساله همچون نمایشگاه بین المللی کتاب، در نمایشگاه قرآن نیز غرفه ویژه‌ای به این نام و در راستای معرفت ائمه اطهار(ع) داشته باشیم.

 

سعدی در پایان گفت: تمرکز در فروش موضوعی نمایشگاهی و ارائه تخفیف مناسب را عاملی انگیزشی در تشویق ناشران و ترغیب خریداران کتاب دانست و از همکاری مسؤولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکر کرد./203/816/ب1

ارسال نظرات