۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۴۳۴۲۹۲
آیت الله صفایی بوشهری:

ادامه رفتارهای آل خلیفه اقدام نظامی مردم را در پی دارد

آیت الله صفایی بوشهری با انتفاد از سکوت برخی کشورهای اسلامی در برابر جنایات آل خلیفه در بحرین، گفت: به آل خلیفه اخطار می دهیم اگر این اعمال را ادامه دهد و از این رفتار خود دست برندارد، مسلمانان منطقه علیه آنها اقدام نطامی خواهند کرد.
آیت الله صفایی بوشهری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در خطبه های نمازجمعه این هفته بوشهر یاد آخرت را یکی از ابعاد ماه رمضان دانست و گفت: ماه رمضان ماهی است که آخرت انسان به یاد انسان می آید و انسان باید از فرصت دنیا استفاده و آخرت خود را آباد کند.

 

خطیب نمازجمعه بوشهر با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: در حیات فتنه نباید سخن، سکوت و حتی نوع نگرش موجب تقویت و شعله ور شدن آتش فتنه شود.

 

آیت الله صفایی بوشهری بیان داشت: فتنه یک حادثه تلخ است که غباری را روی حقیقت ایجاد می کند و حقیقت پنهان می شود.

 

وی افزود: در جریان فتنه بر همگان واجب است که سخن و عمل آنها سبب رفع فتنه و کشف حقیقت باشد و این یک میزان و ملاک است که در تمامی جریانات فتنه تکلیف همه مشخص است.

 

امام جمعه بوشهر با اشاره به فیش های حقوقی نجومی برخی مسؤولان گفت: نباید در جریان عدالت اقتصادی برنامه ها طوری باشد که با عدالت منافات داشته باشد و حقوق های گزاف مخالف عدالت است و دولت باید با این مسأله برخورد کند.

 

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به روز جهانی قدس بیان تأکید کرد: روز جهانی قدس یک پیام الهی و قرآنی دارد و یکی از یادگارهای امام راحل است و مردم ایران و استان بوشهر در این راهپیمایی شرکت فعال داشته باشند.

 

خطیب نمازجمعه بوشهر با توحه به جنایات آل خلیفه در بحرین خاطرنشان کرد: خیانت های آل خلیفه در بحرین که آخرین آن سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم و شش نفر از علمای شیعه را محکوم می کنیم.

 

آیت الله صفایی بوشهری افزود: آل خلیفه مزدور استکبار جهانی و رژیم اشغال گر قدس است و خیانت هایی را انجام داد که متوکل عباسی در تاریخ انجام داد.

 

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه سلب تابعبت یک عالم با کدام قانون حقوق بشری سارگاز است، اظهار داشت: تعرض به نوامیس مردم، خراب کردن مسجد، تبعید و شکنجه دادن مردم، استخدام کردن مزدور و جنایاتی که زبان از گفتن آنها قاصر است را انجام می‌دهد و به عنوان یک کشور اسلامی معرفی می شود.

 

وی با انتفاد از سکوت برخی کشورهای اسلامی در برابر جنایات آل خلیفه در بحرین گفت: به آل خلیفه اخطار می دهیم اگر این اعمال را ادامه دهد و از این رفتار خود دست برندارند، مسلمانان منطقه علیه آنها اقدام نطامی خواهند کرد./201/846/ب1

ارسال نظرات