۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۴۳۴۳۱۶
آیت الله شاهچراغی:

سلب تابعیت از رهبر شیعیان بحرین توطئه سعودی و وقاحتی کم نظیر است

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: جنایات آل سعود هر روز چهره جدیدی از خود نشان می‌دهد و اکنون با توطئه بی شرمانه سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین و دخالت دوباره در امور ملت و کشوری دیگر وقاحت کم‌نظیری را در طول تاریخ کشورهای عربی رقم زده است.
امام جمعه سمنان

به گزارش خبرگزاری رسا از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان، در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور پرشور امت حزب الله و روزه‌داران سمنانی در محل مصلی این شهر برگزار شد، اظهار داشت: سکوت معنا دار دولت‌های غربی و مدعیان دروغین حقوق بشر در برابر سلب تابعیت از رهبر شیعیان بحرین برای جامعه جهانی تأسف بار است.

 

امام جمعه سمنان، با اشاره به نامه اخیر سردار سلیمانی درباره حوادث منطقه، گفت: موضع ایران درباره دشمنان موضع سردار سلیمانی است و ملت ایران همیشه نشان داده اند که پشتیبان ولایت هستند و در شب های پرفیض و برکت قدر برای این سردار اسلام و سربازان عرصه دفاع از ارزش های اسلامی و انقلابی دعا خواهند کرد.

 

آیت الله شاهچراغی، با اشاره به اینکه آل سعود و متحدانش از ایران اسلامی در هراس هستند، ابراز داشت: هشدار سردار سلیمانی به آل خلیفه را هشداری به موقع بود و این سردار رشید اسلام با نامه خود یکبار دیگر حیات و روحیه را به سربازان سپاه اسلام برگرداند.

 

وی افزود: ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی و شیعه خط قرمز های ما در منطقه است که سردار سلیمانی با اشاره به این خطوط قرمز، یکبار دیگر هشداری کاملا جدی به کسانی داد که حتی فکر نگاه مسموم به مرز وبوم ایران اسلامی را در ذهن می پرورانند.

 

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه اشراف اطلاعاتی ایران اسلامی در منطقه زبانزد است، گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) یکبار دیگر نشان دادند که دست خدای متعال پشتیبان این مملکت است و هیچ تهدیدی نمی تواند خللی بر اراده مردم متدین و دیندار ایران اسلامی در دفاع از ارزش هایشان وارد کند.

 

امام جمعه سمنان با اشاره به خنثی سازی توطئه شوم دشمنان اسلام در روزهای پیش، ابراز داشت: نیروهای وزارت اطلاعات با کار شبانه روزی خود معجزه آفریدند و با تلاش شبانه روزی، عناصر تکفیری و گروه های تروریستی را در داخل کشور که قصد بمب گذاری در ۵۰ نقطه کشور را داشتند، دستگیر کردند که این امر جز در سایه عنایات پروردگار وائمه اطهار (ع) میسر نبود./101/977/ب1

ارسال نظرات