۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۴۳۴۳۲۳
آیت‌الله علم‌الهدی:

پیگیری حقوق‌های نجومی با قاطعیت انجام شود/ عموم مدیران نظام، پاک‌دست هستند

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: این نظام متعلق به مردمی است که در عرصه‌های اقتصادی مقاومت کرده و برای حفظ صلابت و هیبت نظام اسلامی، با محرومیت‌ها و سختی‌ها ساخته‌اند، این مردم باید در جریان قرار بگیرند که مدیران نا‌به‌کار چه کسانی هستند.
آیت الله علم الهدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی، ظهر امروز در خطبه‌های سیاسی عبادی نماز جمعه مشهد مقدس که در جوار بارگاه منور رضوی برگزار شد، در واکنشی صریح نسبت به جریان فیش‌های حقوقی نجومی مدیران دولتی، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با هیأت دولت، حقوق‌های نجومی را تهاجم به ارزش‌ها دانستند. ما در این انقلاب وضعیت‌هایی مانند دفاع مقدس را گذرانده‌ایم که یک فرمانده تیپ از نگهبان کمتر حقوق می‌گرفت. این ارزش‌ها بود که تمام کفر جهانی حامی صدام را به خاک نشاند.

 

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با تأکید بر این‌که ماجرای حقوق‌های نجومی به خادمان نظام اسلامی تعلق ندارد، افزود: بحمدالله مدیران ما در این نظام، مدیرانی پاک‌دست و مخلص هستند و با یک درآمد قلیل به این نظام خدمت می‌کنند. خادمان و مدیران این نظام در اخلاص و یکدل بودن با مردم، در روی کره زمین بی‌نظیر هستند.

 

وی تصریح کرد: چند مدیری که نظام را ابزار طعمه خود قرار داده‌ و آن را آخور چرب و نرمی برای خوردن اموال مسلمین دیده‌اند، عده معدودی هستند اما مسؤولان باید به طور جدی به این مسأله رسیدگی کنند. این نظام متعلق به مردمی است که در عرصه‌های اقتصادی مقاومت کرده و برای حفظ صلابت و هیبت نظام اسلامی، با محرومیت‌ها و سختی‌ها ساخته‌اند. این مردم باید در جریان قرار بگیرند که مدیران نا‌به‌کار چه کسانی هستند.

 

آیت‌الله علم‌الهدی تأکید کرد: نتیجه پیگیری مسؤولان باید به اطلاع مردم برسد و اموال بیت‌المال بازگردانده شود. سازمان بازرسی قوه قضائیه، دیوان محاسبات و نهاد بازرسی ریاست جمهوری باید این قضیه را جدی گرفته و پیگیری کنند. چرا که برای مردم ما قابل تحمل نیست که کارگری در شب و روز ماه رمضان در حالی به سر سفره افطار خانواده‌اش برود که 6 ماه است حقوق نگرفته، اما از آن طرف آقایی 60 میلیون تومان حقوق ماهیانه اش باشد.

 

امام جمعه مشهد مقدس تصریح کرد: این قضیه نباید مانند اختلاس‌های گذشته شامل مرور زمان شود. برخی نگویند دو روز دیگر مردم ماجرای حقوق‌های نجومی را فراموش می‌کنند؛ مردم هیچ چیز را فراموش نمی‌کنند؛ تمام جرایم گذشته از جمله قضیه کرسنت و اختلاس سه‌هزار میلیارد تومانی در خاطر مردم هست. مسائلی مانند حقوق‌های نجومی مردم ما را در عرصه دشمن ‌ستیزی و استکبار ستیزی سست نمی‌کند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود، به جریان سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم اشاره و اظهار کرد: بلافاصله پس از این که رزمندگان ما در فلوجه بر دشمن تکفیری پیروز شدند، پادشاه عربستان به حاکم بحرین نامه نوشت که «باید فشار را بر شیعیان زیاد کنی.» آن‌ها از یک عالم فقیه با‌اخلاص دل‌داده انقلابی در راه خدا سلب تابعیت کردند. دشمن این‌گونه در برابر ما سنگر گرفته است./201/820/ب1

ارسال نظرات