۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۴۳۴۳۶۵
نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه:

شب قدر مسؤولان توجه به عدالت علوی است

استاد حوزه علمیه قم با بیان این‌که شب قدر برخی مسؤولان توجه به عدالت امام علی(ع) است،‌ گفت: مسؤولان دولتی باید از شهدا و مردم خجالت بکشند که با سپر قرار دادن مردم ولایت مدار، بیت المال مسلمین را دستخوش تاراج کرده اند.
رضوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام سید جلال رضوی مهر نماینده طلاب و فضلای حوزه علمیه استان همدان در مراسم احیا که در گلزار شهدای همدان برگزار شد با اشاره به فضیلت شب های قدر ابراز داشت: شب های قدر فرصتی برای خودساری و صاف کردن دل ها برای مومنان است.

 

وی افزود: همه باید در ماه رمضان که خداوند به هر بهانه ای انسان ها را از فضل و رحمت خود متنعم می کند استفاده کرده و بستری مناسب برای تعالی خود ایجاد کنیم.

 

نایبب رییس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم خاطر نشان کرد: در ماه رمضان همه باید به فکر دیگران باشند و از خودخواهی و تکبر دوری کنند تا رذائل اخلاقی از شخصیت شان دور شود.

 

وی در ادامه با اشاره به دریافت حقوق های نجومی برخی مدیران کشور تصریح کرد: مسؤولان دولتی باید از شهدا و مردم خجالت بکشند که با سپر قرار دادن مردم ولایت مدار، بیت المال مسلمین را دستخوش تاراج کرده اند.

 

حجت الاسلام رضوی مهر ابراز داشت: لازم است تا فیش حقوقی شهید همدانی و سردار قاسم سلیمانی برای مردم منتشر شود تا مردم تفاوت میان افراد انقلابی و دغدغه مند را با دیگر افراد متوجه شوند.

 

وی افزود: شب قدر برخی مسؤولان توجه به عدالت امام علی(ع) است چرا که امام علی(ع) فرمود اگر بیت المال در کابین زنان متصرفان بیت المال که باشد با این شمشیر آن را جدا خواهم کرد.

 

عضو هیات رییسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: امنیتی که در شب های قدر در کشور وجود دارد به سبب ایثار و از جان گذشتگی مسلمانان بحرین و سوریه و عراق است که سینه خود را چون سپری در مقابل خدعه های استکبار جهانی قرار داده اند.

 

وی در پایان تصریح کرد: قرار دشمنان نظام بر این بود که شب های قدر ایران با دود و آتش همراه باشد ولی سربازان نظام اسلامی که رهروان شهدا هستند؛ مانع این خدعه شوم شدند./202/979/ب1

ارسال نظرات