۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۴۳۴۳۹۴
استاد حوزه علمیه مازندران:

ماه رمضان فرصت ارزشمند تبلیغ فرهنگ دینی در جامعه است

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ماه رمضان فرصت ارزشمند تبلیغ فرهنگ دینی در جامعه است، گفت: این ماه نورانی زمان خوبی است تا بتوانیم فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) و تعالیم والای دینی را ترویج دهیم.
رییس اداره تبلیغات اسلامی‌آمل ماه رمضان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام اسماعیل رمضانی، رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل امروز در دیدار جمعی از طلاب و مبلغان دینی با بیان این که ماه رمضان فرصت ارزشمندی برای تقرب نزد پروردگار متعال است، گفت: ضرورت دارد از فیوضات معنوی این ماه بهره برداری شایسته ای داشته باشیم.

 

وی تصریح کرد: انسان می تواند در ماه مبارک رمضان ارتباط شایسته ای با حضرت حق برقرار کرده و زمینه ارتقای جایگاه و مرتبه خود را فراهم کند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ماه رمضان فرصت ارزشمند تبلیغ فرهنگ دینی در جامعه است، گفت: این ماه نورانی زمان خوبی است تا بتوانیم فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) و تعالیم والای دینی را ترویج دهیم.

 

حجت الاسلام رمضانی خاطرنشان کرد: فیوضات معنوی والایی در ماه مبارک رمضان وجود دارد که همگان می توانند با استعانت از آن در مسیر سعادت و معرفت قرار گیرند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل با اشاره به شب های قدر افزود: شب های قدر شب های آمرزش گناهان و راز و نیاز با معبود هستی است که می توانیم استفاده های رفیعی از این شب های بزرگ داشته باشیم.

 

وی خاطرنشان کرد: انسان می تواند در شب های قدر به نیایش و عبادت با حضرت حق پرداخته و زمینه نزدیکی به پروردگار متعال را فراهم کند که ضرورت دارد این حالات نورانی را در وجود خود حفظ کنیم.

 

حجت الاسلام رمضانی از اعزام حدود 450 روحانی و مبلغ دینی خبر داد و بیان داشت: این مبلغان همزمان با ماه مبارک رمضان به مناطق شهری و روستایی آمل اعزام شدند.

 

وی ادامه داد: امسال شاهد افزایش اعزام روحانیان و مبلغان دینی در سطح شهرستان هستیم که چنین اتفاقی نتیجه همایش ها و گردهمایی های خوبی بود که در سطح بخش های شهرستان و قبل از ماه رمضان برگزار شد.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل خاطرنشان کرد: مبلغان اعزامی از شهرهای قم، مشهد و بومی هستند که در این ایام پرخیر و برکت به تبلیغ معارف و مفاهیم والای دین مبین اسلام در میان آحاد مردم و به خصوص نسل جوان جامعه می پردازند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران ادامه داد: محافل نورانی انس با قرآن کریم به مناسبت ماه مبارک رمضان به صورت هر شب در یکی از مساجد شهرستان آمل برگزار می شود.

 

وی تصریح کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان ویژه برنامه های قرآنی نیز از سوی مراکز قرآنی شهرستان آمل صورت می گیرد و همه تلاش ها در این است تا بتوانیم فرهنگ قرآنی را در جامعه ترویج دهیم.

 

حجت الاسلام رمضانی اظهار داشت: حضور پرشور و گسترده مردم در مساجد فرصت خوبی است تا بتوانیم از این زمان استفاده درستی صورت داده و مفاهیم دینی را بیش از پیش در جامعه تبیین کنیم.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل ادامه داد: دشمنان به دنبال تهاجم فرهنگی هستند که ما می توانیم از فرصت هایی مانند ماه مبارک رمضان برای گسترش دین محوری و ترویج معارف دینی قدم برداریم./1314/202/ب2

ارسال نظرات