۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۴۳۴۴۰۴
امام جمعه سپیددشت:

حقوق های نجومی حمله به ارزش های نظام است

امام جمعه سپیددشت با بیان این که ارزش های اسلامی فراتر از پول، اقتصاد، جایگاه و مقام است، گفت: حقوق های نجومی برخی مسؤولان حمله به ارزش های نظام بوده و خیانت در حق مردم است.
ارزش های اسلامی

حجت الاسلام محمدرضا خاص امیری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، در رابطه با موضوع حقوق های نجومی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب بیان داشت: سخنان رهبری ریشه در قرآن و روایات دارد.

 

وی برقراری عدالت و تبیین آن در جامعه را سیره و روش امام علی(ع) خواند و افزود: امام راحل با بنیان نهادن انقلاب عدالت علوی را مطرح کرد.

 

امام جمعه سپیددشت با اشاره به دوران پیش از انقلاب اسلامی عنوان داشت: در آن دوران کشور زیر سلطه استکبار بود و دستورالعمل قرآن در جامعه پیاده نمی شد.

 

وی خاطرنشان کرد: پس از شکل گیری انقلاب مردم به تبعیت از امام راحل و رهبر معظم انقلاب به ارزش های اسلامی پایبند شده و اهداف انقلاب را پیش گرفتند.

 

حجت الاسلام خاص امیری با اشاره به این که از اوایل انقلاب تاکنون خدمات ارزشمندی در جامعه ارائه شده است، اظهار داشت: در این بین برخی مدیران با استفاده از موقعیتی که در اختیار دارند از بیت المال سوء استفاده می کنند.

 

وی با بیان این که حقوق های نجومی شامل همه مسؤولان نمی شود، تصریح کرد: این امر چون عمومیت ندارد باید موظب هجمه های دشمن باشیم.

 

عمومی شدن حقوق های نجومی از ابزارهای دیگر دشمن برای ضربه به نظام است

 

امام جمعه سپیددشت با تأکید بر ضرورت رسیدگی به حقوق های نجومی برخی مسؤولان در ادامه اظهار داشت: عمومی شدن بحث حقوق های نجومی از دیگر وسیله های دشمن برای ضربه زدن به به اصل نظام و تضعیف آن است.

 

وی با بیان این که حقوق های نجومی برخی مدیران هجمه به ارزش های نظام جمهوری اسلامی است، گفت: این اقدام خیانت در امانت و خیانت به نظام است.

 

حجت الاسلام خاص امیری وجدان کاری و تقوا را از ارزش های کاری و لازمه کار مدیران و مسؤولان دانست و افزود: نبود وجدان کاری و کم رنگ شدن تقوا از عوامل اصلی این حقوق های نجومی است.

 

وی در ادامه تغییر دیدگاه عموم مردم نسبت به مسؤولان و ارزش ها، ایجاد تفرقه و بی اعتمادی به مسؤولان را از نتایج مشاهده حقوق های نجومی خواند و اظهار داشت: باید نظارت ها با شیوه بهتری صورت گیرد.

 

امام جمعه سپیددشت ساده زیستی را از ارش های مهم نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: مسؤولان نظام با تبعیت از امام راحل و رهبر معظم انقلاب این ساده زیستی را سرلوحه کار و زندگی خویش قرار دهند.

 

وی با بیان این که در نظام جمهوری اسلامی اقتصاد هدف نیست بلکه وسیله و ابزاری در نظر گرفته می شود، عنوان داشت: اگر اقتصاد به عنوان هدف در نظر گرفته شود مشکلاتی فراوانی در پی خواهد داشت و ارزش های اسلامی از بین می رود.

 

حجت الاسلام خاص امیری ارزش های اسلامی را فراتر از پول و اقتصاد خواند و خاطرنشان کرد: به فکر درآمد شخصی بودن، رفاه خود و خانواده بودن در عرصه پست و مقامی با ارزش های اسلامی منافات دارد و خیانت به مردم نظام است./9459/302/ب3

فاطمه ملکی
ارسال نظرات