۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۴۳۴۴۱۲
امام جمعه شهرستان ایرانشهر:

اقدامات ناشیانه آل سعود در منطقه، نشان از درماندگی این رژیم است

امام جمعه شهرستان ایرانشهر با محکومیت سلب تابعیت از شیخ عیسی قاسم، گفت: اقدامات ناشیانه آل سعود در منطقه، نشان از سرگردانی و درماندگی این رژیم دارد و دیر یا زود، خشم مردم منطقه ریشه این رژیم را خواهد خشکاند.
ابطحی

حجت‌الاسلام سید شجاع الدین ابطحی، امام جمعه شهرستان ایرانشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: عربستان پس از شکست سنگین در مسأله یمن، امروز به دنبال نقشه و توطئه جدیدی است تا بر آن شکست مفتضحانه سرپوش بگذارد.

 

وی اظهار کرد: بحرین حیاط خلوت عربستان است که در همه تصمیم گیری‌های آن نقش دارد، از این رو آل سعود به‌راحتی از آن نمی‌گذرد و دست به هر اقدام و جنایتی می‌زند تا قیام‌ها و اعتراضات مردمی سرکوب شود.

 

امام جمعه شهرستان ایرانشهر افزود: پادشاه بحرین و سردمداران آل سعود از سکوت جوامع بین‌المللی سوء استفاده کرده و بی توجه به درخواست‌ها و اعتراضات مردم این کشور، سعی دارند تا حقایق را پنهان کنند.

 

وی با محکومیت سلب تابعیت از شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین، بیان کرد: آل خلیفه با ترس ازمحبوبیت وحرف شنوی مردم ازعلما، دست به چنین اقدام ناشیانه‌ای زده است که دیر یا زود با نزدیک کردن خود به خشم انقلابی مردم، به ریشه کنی‌اش دامن زده است.

 

حجت‌الاسلام ابطحی ادامه داد: رژیم آل خلیفه در موقعیت خطرناکی قرار گرفته که برای رهایی از ان به هر خس و خاشاکی متوسل می‌شود؛ زندان، شکنجه، سرکوب و جنگ افروزی عربستان در منطقه از جمله اقداماتی است که با هدف چیره شدن برمردم مسلمان منطقه به راه انداخته است.

 

وی عنوان کرد: بحمدالله علی‌رغم همه توطئه‌های دشمنان اسلام، موج بیداری اسلامی در دنیای اسلام به راه افتاده است و دیر یا زود، آل سعود تاوان جنایات و اقدامات نسنجیده خود را خواهد پرداخت./831/302/ب3

ارسال نظرات