۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۴۳۴۴۱۶

مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در تبریز برگزار می‌شود

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر همزمان با سالروز شهادت امام علی(ع) خبر داد.
شهدای هفت تیر

حجت‌الاسلام حسین تقی‌زاده، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، اظهار داشت: مراسم بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد شهادت آیت الله بهشتی و 72تن از یاران باوفایش، همزمان با سالروز شهادت جانسوز امام علی(ع) برگزار خواهد شد.


وی خاطرنشان کرد: این مراسم به صورت همزمان در سراسر شهرهای استان و در شهر تبریز از سوی نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و استاندار و همچنین با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، تشکیلات قضائی و کلیه اعضای ستاد بزرگداشت شهدای هفتم تیر برگزار می شود.


حجت الاسلام تقی‌زاده از عموم اقشار مردم بویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، روحانیت و طلاب حوزه های علمیه، دعوت کرد در این مراسم معنوی شرکت پرشور داشته باشند و گفت: این مجلس بزرگداشت دوشنبه هفته جاری مصادف با بیست و یکم رمضان و سالروز شهادت امام علی(ع)، از ساعت 11 تا 13 در مسجد مقبره برگزار خواهد شد.


مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که فرا رسیدن واقعه هفتم تیر، یادآور حادثه غم انگیز عاشورای حسینی است، افزود: در این فاجعه جانسوز یکی از استوانه های علمی، سیاستمداری برجسته و صاحب نظر و پیشرو در سازماندهی انقلاب، تدوین قانون اساسی و انسجام تشکیلات قضائی و مجاهدی نستوه به شهادت رسید.


وی با اشاره به این‌که شهید آیت الله بهشتی به همراه 72 تن از اصحاب با وفای اسلام در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران با دسیسه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار در آتش کینه، جهل و نفاق منافقان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، گفت: بزرگداشت شهدای هفتم تیر، در حقیقت بزرگداشت شعائر اسلامی است.


حجت الاسلام تقی‌زاده افزود: شهدای مظلوم هفتم تیر با شهادت مظلومانه خود، پرده از جهل و کبر و نفاق و فتنه های غبارآلود زدوده و نور معرفت و آگاهی و بصیرت را در جامعه و افکار عمومی تاباندند و چهره کریه گروه‌های کج اندیش، التقاطی و لیبرالیستی را که برای جلب رضایت اربابانشان به این جنایت دست زده بودند، افشا کردند.


مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تصریح کرد: حضور در مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی بوده و تأکیدی برای تداوم راه شهدا و حفظ وحدت، انسجام و آگاهی در مقابل توطئه های طراحی شده از طرف دشمنان اسلام است./935/302/ب3

 

ارسال نظرات