۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۶
کد خبر: ۴۳۴۴۹۶
همزمان با هفته قرآن و عترت؛

تیترهای قرآنی رسانه های آذربایجان غربی محک می خورد

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی آذربایجان غربی از برگزاری هفته قرآن وعترت در آبان ماه سالجاری در استان خبر داد و گفت: جشنواره تیتر برتر قرآنی در رسانه های مکتوب و مجازی یکی از ویژه برنامه های هفته قرآنی است.
حجت الاسلام کریمی حجت الاسلام کریمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام محمد باقر کریمی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی امروز در چهارمین جلسه کارگروه تبلیغی و ترویجی شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی استان، اظهار داشت: هفته قرآن و عترت  هشتم تا سیزدهم آبان ماه سال جاری در ارومیه برگزار می شود.


وی هنرهای تجسمی، عکاسی، نقاشی، خوشنویسی، تابلو فرش، صنایع دستی، هنرهای نمایشی یا تئاتر در دو بخش خیابانی و صحنه‌ای، جشنواره فیلم، جشنواره تیتر برتر را از برنامه های هفته قرآنی اعلام کرد.


حجت الاسلام کریمی با اشاره به اختصاص ۱۲۰ میلیون تومان اعتبار جهت برگزاری هفته قرآن  در ارومیه خاطرنشان کرد: اقدامات این نمایشگاه مستند شده و به صورت یک مجموعه چاپ و منتشر خواهد شد.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: تشویق و ترغیب هنرمندان به تولید آثار هنری در حوزه قرآن و عترت ازجمله اهداف برگزاری هفته قرآن و عترت است.


وی با اشاره به لزوم هماهنگی بین دستگاههای اجرای در برگزاری فعالیت های قرآنی افزود: هماهنگی و انسجام در برگزاری فعالیت های قرآنی موجب بهبود و ارتقاء فعالیت‌های قرآنی دستگاههای اجرایی و نمود بیشتر آن در جامعه می شود.


حجت الاسلام کریمی تصریح کرد: باید با اعمال مدیریت صحیح و تبلیغات یکسان در حوزه مباحث قرآنی استفاده بهینه از اقدامات قرآنی در دستگاه‌های اجرایی به عمل آید.


وی با اشاره به برنامه ریزی برگزاری 11 محفل انس با قرآن کریم درسال‌جاری در ارومیه گفت: این محافل انس با قرآن کریم به میزبانی دستگاههای اجرایی برگزار می شود که در ماههای گذشته شاهد برپایی محافل انس با قرآن در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و شهرداری ارومیه بودیم./936/203/ب2

ارسال نظرات