۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵
کد خبر: ۴۳۴۵۸۰
امام جمعه همدان مطرح کرد؛

لزوم ورود هنرمندان در عرصه فرهنگ سازی اجتماعی

آیت الله طه محمدی با اشاره به اهمیت ورود هنر در عرصه فرهنگ جامعه، گفت: فلسفه هنر مداوای گرفتاری های فرهنگی در جامعه است.
آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، امام جمعه همدان در مراسم کتابت و بداهه نویسی قرآن کریم که در تالار آب همدان برگزار شد با اشاره به اهمیت ورود هنر در عرصه فرهنگ جامعه، گفت: فلسفه هنر مداوای گرفتاری های فرهنگی در جامعه است.

 

وی با اشاره به اهمیت توجه به زیبایی خط، اظهار داشت: در گذشته خوش خط بودن یک ارزش یه حساب می آمد و امروزه داشتن خط خوش ارزشی برای روحانی های مبلغ به حساب می آید.

 

نماینده مردم همدان در خبرگان با تقدیر از انتخاب موضوع آب برای این نمایشگاه، ابراز داشت: با وجود همه مشکلاتی که در زمینه آب در کشور وجود دارد؛ داشتن چنین برنامه هایی برای جامعه بسیار مهم است.

 

وی در ادامه با اشاره به صرفه جویی در مصرف آب، خاطرنشان کرد: در حال حاضر با وجود مشکلات عدیده در عرصه مصرف آب استفاده درست از آب واجب است و همگان باید آن را رعایت کنند.

 

امام جمعه همدان تصریح کرد: اگر مشکلات فرهنگی در زمینه آب با ورود مسؤولان و مدیران در جانعه تشریح و تبیین شود، بسیاری از مشکلات مردم در زمینه کشاورزی و صنعت برطرف می شود.

 

وی یادآور شد: اگر بحث اصلاح الگوی مصرف در جامعه به درستی انتقال داده شود، مردم هم با روی گشاده با آن برحورد می کند و در این عرصه باید از رفتار دوگانه دست شست.

 

آیت الله طه محمدی در پایان به حقوق نجومی برخی مدیران اشاره کرد و گفت: در حالی برخی مسؤولان با حقوق های میلیونی دارایی مردم را تاراج کرده اند که برخی از مردم دانشگاه از دریافت حداقل حقوق ناراضی هستند./979/202/ب2

 

ارسال نظرات