۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۴۳۴۶۰۲
امام جمعه پلدختر:

تحقق عدالت مهم ترین دستاورد دستگاه قضا است

امام جمعه پلدختر با بیان این که تحقق عدالت در جامعه از مهم ترین دستاوردهای دستگاه قضا است، گفت: این دستگاه با رسیدگی به موقع و سرعت عمل در رسیدگی به پرونده ها در برقراری عدالت و امنیت جامعه تلاش کنند.
امام جمعه پلدختر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد سوری، پیش از ظهر امروز  در دیدار با رییس و قضات دادگستری شهرستان پلدختر با گرامیداشت هفته قوه قضاییه، گفت: این ایام فرصتی مناسب برای تبیین ابعاد شخصیتی شهید بهشتی است.

 

وی با اشاره به ابعاد شخصیتی شهید بهشتی، افزود: شهید بهشتی شخصیتی صبور، فردی اندیشمند، فاضل، متفکر با افق فکری بلند و از نوادر تاریخ انقلاب بود.

 

امام جمعه پلدختر با بیان این که احیای تفکر و اندیشه شهید بهشتی لازمه کار دستگاه قضا خواند و بیان داشت: نیروهای دستگاه قضا باید از ابعاد شخصیتی شهید بهشتی الگو بگیرند.

 

وی با اشاره به این که مهم ترین دستاورد قوه قضاییه تحقق عدالت در جامعه است، یادآور شد: شهید بهشتی در راه تحقق عدالت همراه 72 تن از یارانش به شهادت رسید.

 

حجت الاسلام سوری با تأکید بر توجه و اهمیت قضات به امر قضاوت عادلانه، اظهار داشت: کار قضاوت با توجه به برقراری عدل بسیار حساس است و در این راستا باید دقت و اهمیت بیشتری مورد توجه قرار گیرد.

 

وی قوه قضاییه را ضامن صحت عمل مسؤولان دانست و تصریح کرد: فعالیت قوه قضاییه لازمه استقرار عدالت و فسادستیزی است.

 

امام جمعه پلدختر دستگاه قضا را پناهگاه مظلومان و محلی ناامن برای مجرمان خواند و گفت: همکاری دستگاه های اجرایی در راستای فعالیت مؤثر دستگاه قضا ضروری است.

 

وی در ادامه با اشاره به فداکاری و ایثار نیروهای دستگاه قضا، خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش امروز جامعه نتیجه خدمات دستگاه قضایی است.

 

حجت الاسلام سوری خدمت به مردم در هر عرصه ای را وظیفه مسؤولان خواند و افزود: در راستای پیشگیری از وقوع جرم و کاهش جرائم در جامعه باید بین دستگاه ها همکاری و تعامل وجود داشته باشد./9459/203/ب2

ارسال نظرات