۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۴۳۴۶۴۳
استاد حوزه علمیه آمل:

بهره گیری از سبک زندگی دینی خنثی کننده تهاجم فرهنگی دشمنان است

استاد حوزه علمیه آمل افزود: بهره گیری از سبک زندگی دینی خنثی کننده تهاجم فرهنگی دشمنان است که می طلبد تلاش های جدی و شایسته ای را برای مقابله با نقشه های دشمنان صورت دهیم.
امام جمعه امام زاده عبدالله

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی غفاری، استاد حوزه علمیه آمل امروز در نشست هم اندیشی تحکیم بنیان خانواده و سبک زندگی که در بخش امام زاده عبدالله (ع) آمل برگزار شد اظهارداشت: ترویج سبک زندگی اسلامی امری مهم و اساسی است که باید در این راستا تلاش های شایسته ای صورت گیرد.

 

امام جمعه امام زاده عبدالله(ع) آمل با بیان این که ضرورت دارد از همه ظرفیت ها و فرصت ها برای تحقق سبک زندگی اسلامی بهره گیری کنیم، افزود: جامعه امروز نیازمند حرکت در مسیر تعالیم والای دینی است تا بتواند در مسیر سعادت قرار گیرد.

 

وی ادامه داد: نیاز است برنامه ریزی مدون و سازمان دهی شده ای وجود داشته باشد تا بتوانیم سبک زندگی اسلامی را در جامعه نهادینه کنیم.

 

حجت الاسلام غفاری تصریح کرد: دشمنان به دنبال تهاجم فرهنگی هستند که از این طریق می خواهند به اهداف و خواسته های خود دست پیدا کنند که ما باید مراقب باشیم.

 

استاد حوزه علمیه آمل افزود: بهره گیری از سبک زندگی دینی خنثی کننده تهاجم فرهنگی دشمنان است که می طلبد تلاش های جدی و شایسته ای را برای مقابله با نقشه های دشمنان صورت دهیم.

 

امام جمعه امام زاده عبدالله(ع) آمل خاطرنشان کرد: نیاز است تا آسیب شناسی نسبت به ناهنجاری های اجتماعی در جامعه صورت گیرد تا مسائل و مشکلات را شناخته و برای رفع آن برنامه ریزی و تلاش کنیم.

 

وی ادامه داد: ضرورت دارد علت جذب نسل جوان جامعه نسبت به موادمخدر را بدانیم که به طور یقین لذتی وجود دارد و باید بتوانیم جای آن را به درستی پر کنیم.

 

حجت الاسلام غفاری تصریح کرد: امکاناتی مانند مواد مخدر مهیا بوده که جوانان در خیابان حضور پیدا کنند می توانند نسبت به آن دسترسی داشته باشند که نباید این گونه باشد.

 

استاد حوزه علمیه آمل خاطرنشان کرد: تا زمانی که شرایط دسترسی راحت به مواد مخدر وجود داشته باشد نمی توانیم جوانان را از این مواد خانمان سوز دور کنیم که باید اهتمام شایسته ای در این راستا وجود داشته باشد.

 

امام جمعه امام زاده عبدالله(ع) آمل با بیان این که تحکیم بنیان خانواده امری مهم  و اساسی است که باید در راستای تحقق آن تلاش شود، گفت: دشمنان به دنبال ضربه زدن هستند که همواره باید مراقب باشیم.

 

وی تصریح کرد: ضرورت دارد زمینه حضور بیش از پیش مردم در مساجد فراهم شود که این حضور می تواند برکات و دستاوردهای ارزشمند و خوبی داشته باشد که باید در این مسیر اهتمام خوبی داشته باشیم./1314/202/ب3

عبدالرضا عزیزکمالی
ارسال نظرات