۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۴۳۴۶۵۴
با هدف راهگشایی در مسائل مهم اخلاقی؛

پایگاه اینترنتی رویش اخلاقی راه‌اندازی شد

عضو هیأت علمی مؤسسه امام خمینی(ره) از راه اندازی پایگاه اینترنتی «رویش اخلاقی» در مؤسسه امام خبر داد و گفت: هدف اصلی راه اندازی این پایگاه پاسخ گویی به سؤالات اخلاقی و راهگشایی در مسائل تربیتی بوده است.
حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا موسوی‌نسب کرمانی

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا موسوی‌نسب کرمانی، عضو هیأت علمی گروه اخلاق مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) و از کارشناسان علم اخلاق در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از راه اندازی پایگاه اینترنتی «رویش اخلاقی» در مؤسسه امام خبر داد و عنوان کرد: هدف اصلی راه اندازی این پایگاه اینترنتی پاسخ گویی به سؤالات اخلاقی و راهگشایی در مسائل تربیتی بوده است.

 

وی ادامه داد: این پایگاه اینترنتی به همت مرکز تربیت مربی اخلاق راه اندازی شده است که در کنار فعالیت ها و رسالت های خود در عرصه اخلاق علاقه مندان را با منابع و کتب اخلاقی و همچنین سیره و زندگینامه علما بزرگ اخلاق آشنا می کند.

 

عضو هیأت علمی مؤسسه امام خمینی(ره) با بیان این که کارهای آماده سازی این پایگاه رو به اتمام است، خاطرنشان کرد: در این سایت آیکون های متعددی در نظر گرفته شده است که مهمترین آن ها همین پاسخ گویی به سؤالات اخلاقی است که تا امروز بیش از 200 سؤال را جمع آوری شده و بیشتر آن ها نیز پاسخ داده شده است و دوستان در حال فعالیت روی سؤالات باقی مانده هستند.

 

پایگاه اینترنتی رویش اخلاقی قابل استفاده برای همه

وی ابراز داشت: به نظر می آید این پایگاه اینترنتی بسیار برای طلاب قابل استفاده باشد؛ عموم مردم نیز می توانند از مطالب آن به ویژه کتاب ها و سخنرانی های بزرگان اخلاق که به صورت با کیفیت در سایت بارگذاری شده است بهره ببرند.

 

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌نسب کرمانی در خصوص چگونگی جمع آوری سؤالات و شبهات گفت: فعلا این امکان وجود ندارد که مردم سؤالات خود را به پایگاه اینترنتی ارسال کرده و پاسخ آن را مشاهده کنند بلکه سؤالات مهم از خارج با تتبع پژوهشگران استخراج شده و مورد بررسی قرار می گیرد و امیدواریم در آینده نزدیک امکان سؤال و جواب آن لاین نیز به امکانات سایت اضافه شود./1330/ت302/ی

 

ارسال نظرات