۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۴۳۴۷۵۲
عضو هیأت رییسه مجلس در گفت وگو با رسا:

شفافیت مالی اعضای دولت و مسؤولان باید تبدیل به قانون و اجرایی شود

امیرآبادی فراهانی گفت: شفافیت درباره وضعیت مالی همه اعضای دولت باید اجرایی و تبدیل به یک قانون شود چرا که حقوق های نجومی برخی مدیران سبب شکل گیری شکاف طبقاتی در جامعه شده و مردم نسبت به آن حساسیت پیدا کرده‌اند.
امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس

احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به دریافت حقوق‌های نجومی توسط مدیران دولتی ابراز داشت: دولت باید با متخلفین این مسأله برخوردی جدی داشته باشد.

 

وی با بیان این‌که ضعف دستگاه‌های نظارتی از عوامل ایجاد چنین مشکلاتی است اظهار داشت: دستگاه‌های نظارتی باید با جدیت این‌چنین مسائلی را کنترل کنند تا سبب به وجود آمدن چنین بحران‌هایی در نظام نشود.

 

امیرآبادی فراهانی با تأکید بر این‌که دولت باید ساز وکاری را مشخص کتد تا مدیران نتوانند برای خود حقوق‌های کلان و مزایای سنگین مشخص کنند، تصریح کرد: پرداخت حقوق‌های نجومی از سوی دولت صف مردم را از دولت جدا می‌کند.

 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: از دولت انتظار می‌رود که متخلفین این مسأله را عزل کند و سپس حقوق‌هایی را که ناحق گرفته شده به بیت‌المال بازگرداند.

 

عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شفافیت درباره وضعیت مالی همه اعضای دولت باید اجرایی و تبدیل به یک قانون شود چرا که حقوق های نجومی برخی مدیران سبب شکل گیری شکاف طبقاتی در جامعه شده و مردم نسبت به آن حساسیت پیدا کرده‌اند.

 

امیرآبادی فراهانی در پایان با تاکید بر این‌که با اجرای قانون از ایجاد تبعیض های ناروا جلوگیری می‌شود، افزود: دیوان محاسبات باید حقوق ها و پاداش های مدیران و کارمندان شرکت های دولتی و بانک ها را شفاف سازی کند، تنها با شفاف سازی می‌توان وضعیت اقتصادی کشور را سروسامان داد. /922/ت302/ج

ارسال نظرات