۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۷
کد خبر: ۴۳۴۷۵۶

چند خبر کوتاه از رادیو معارف

شرح فرازهايي از زندگاني امام علی(ع) در سوگواره ماه محراب، بررسی نظام اخلاقي اسلام از منظر حضرت اميرمؤمنان در برنامه آينه حقيقت و ه تحليل ابعاد همبستگي با مردم مسلمان و مظلوم فلسطين در ويژه برنامه «تا پيروزي» از جمله برنامه‌ها ی رادیو معارف است.
رادیو معارف

به گزارش خبرگزاری رسا، فرازهايي از زندگاني امام علی(ع) در سوگواره ماه محراب، بررسی نظام اخلاقي اسلام  از منظر حضرت اميرمؤمنان در برنامه آينه حقيقت و ه  تحليل ابعاد همبستگي با مردم مسلمان و مظلوم فلسطين در ويژه برنامه «تا پيروزي»  از جمله برنامه‌ها ی رادیو معارف است.

 

ويژه برنامه «ماه و محراب» در سالروز شهادت مولي الموحدين اميرمؤمنان علي(ع) از راديو معارف پخش مي‌شود.

 

به گزارش روابط عمومي راديو معارف حجت الاسلام جوادسليماني استاد حوزه و دانشگاه در ويژه برنامه «ماه و محراب» با اشاره به فرازهايي از زندگاني و حيات پربركت امام علي عليه السلام به تبيين سيره علوي و نقش و سهم رهروان با بصيرت آن امام همام در شكل گيري ، استقرار و تقويت حكومت عدل حضرت امير المومنين خواهد پرداخت .

 

اين پژوهشگر تاريخ اسلامي در ادامه ضمن معرفي جريان هاي انحرافي عصر امام از جمله جريان هاي تجديد نظر طلب ، زرسلار ، بيعت شكن ، متحجر فتنه انگيز ، اعتزال قدرت طلب و عافيت خواه ؛ نقش آنان در سست كردن پايه هاي فكري و اجتماعي جامعه و شهادت مظلومانه امام علي (ع) را شرح مي دهد.

 

ويژه برنامه زنده « ماه و محراب» به همت گروه قرآن و اهل بيت به تهيه كنندگي روح الله شجاعي و گويندگي رضا حبيبي ساعت 40 : 8 دوشنبه 7 تيرماه از صداي فضيلت پخش مي شود.

 

خلق علوي در آينه حقيقت

راديو معارف در برنامه «آينه حقيقت» نظام اخلاقي اسلام را از منظر حضرت اميرمؤمنان علي عليه السلام بررسي مي كند.

 

حجت الاسلام و المسلمين رضا محمدي كارشناس اخلاق ، تربيت و عقائد در برنامه « آينه حقيقت » نظام اخلاقي اسلام را از ديدگاه حضرت امير المومنين علي (ع) بررسي مي كند و به تبيين اهميت و مصاديق امانت و امانتداري مي پردازد.

 

برنامه «آينه حقيقت » كاري از گروه قرآن و اهل بيت راديو معارف  به تهيه كنندگي سيدروح الله شجاعي و گويندگي محبوبه حسني ساعت 05 : 11 سه شنبه 8 تير ماه از صداي فضيلت پخش مي شود.

 

از مقاومت تا پيروزي در راديو معارف

 در آستانه روز جهاني قدس، ويژه برنامه «تا پيروزي» با هدف تحليل و بررسي ابعاد همبستگي با مردم مسلمان و مظلوم فلسطين و تأثير آن بر پيروزي مقاومت اسلامي از راديو معارف پخش مي شود.

 

حسن بختياري زاده كارشناس سياست خارجي ايران و غرب آسيا در مجموعه برنامه « تا پيروزي » به تشريح جنايات رژيم صهيونيستي در اشغال قدس شريف و كشتار كودكان و مردم مظلوم فلسطين و اقدامات تروريستي عليه جهان اسلام مي پردازد.

 

 رويكرد اسلام در قبال كمك به مسلمانان و مظلومان ،جايگاه مقاومت فلسطين در انديشه امام راحل و رهبر معظم انقلاب و بررسي شيوه هاي مقاومت اسلامي در فلسطين  از مباحثي است كه در برنامه « تا پيروزي » به آن ها پرداخته خواهد شد.

 

ويژه برنامه «تا پيروزي» با تلاش گروه اخبار معارفي و اطلاع رساني به تهيه كنندگي محمدعلي حسينيان و گويندگي نرجس فروغي تا پنجشنبه10 تير ماه هر روز ساعت 8:40 صبح از راديو معارف پخش مي‌شود./998/د101/س

 

منبع: رادیو معارف

ارسال نظرات