۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۳:۳۸
کد خبر: ۴۳۴۷۹۴
امام جمعه آمل:

جوانان مایه افتخار اسلام و انقلاب هستند

امام جمعه آمل با بیان این که جوانان مایه افتخار اسلام و انقلاب هستند، گفت: در طول تاریخ جوانان در صدر اسلام و دفاع مقدس همواره کوشا بوده و تلاش های ارزشمندی از خود به نمایش گذاشتند.
امام جمعه ‌آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی، امام جمعه آمل در مراسم احیای شب قدر هیات محب العباس(ع) که در مسجد شیخ فضل الله نوری و با حضور گسترده جوانان برگزار شد اظهارداشت: ضرورت دارد قدر لحظات شب های قدر را بدانیم که بسیار ارزشمند است.

 

وی اظهارداشت: هر نیتی در این شب ها داشته باشیم مقبول حضرت حق قرار می گیرد و باید بهره برداری شایسته ای از این شب ها صورت دهیم.

 

امام جمعه آمل گفت: مقدرات همه در شب های قدر رقم می خورد که می توانیم انس خوبی با حضرت حق برقرار کرده و در مسیر رضایت پروردگار متعال گام برداریم.

 

حجت الاسلام مرتضوی ادامه داد: شب های قدر فرصت خوبی برای راز و نیاز با حضرت حق است و باید در این شب ها عاقبت بخیری را از حضرت حق بخواهیم.

 

وی بیان داشت: عده ای توان درک شب های باعظمت قدر را ندارند اما این حضور ارزشمند و گرانقدر است و باید قدر آن را بدانیم.

 

حجت الاسلام مرتضوی تصریح کرد: بهره گیری از تعالیم والای دینی زمینه ساز عزت دنیا و آخرت انسان می شود از این رو با اعمال خود می توانیم خیر دنیا و آخرت را به دست آوریم.

 

امام جمعه آمل با بیان این که جوانان مایه افتخار اسلام و انقلاب هستند، خاطرنشان کرد: در طول تاریخ جوانان ما در صدر اسلام و دفاع مقدس همواره کوشا بوده و تلاش های ارزشمندی از خود صورت دادند.

 

وی افزود: نباید تنها به ظاهر جوانان نگاه کنیم و جوانان اهل دلی داریم و قلب صیقل یافته این عزیزان حرم الله است.

 

امام جمعه آمل ادامه داد: خداوند متعال در قلب جوانان مهربانی قرار داد که زود تسلیم محبت اهل بیت معصومین(ع) می شوند.

 

وی اظهارداشت: جوانان ما عاشق و دلباخته امام حسین(ع) هستند، از مکتب این امام همام درس گرفتند و در مسیر حضرت علی اکبر(ع) قدم برمی دارند که بسیار ارزشمند است.

 

امام جمعه آمل افزود: در تمام کارهای حضرت حق حکمتی وجود دارد و اگر می خواهیم خلیفه الله شویم به واسطه اعمال نیکو و شایسته این امر محقق می‌شود.

 

حجت الاسلام مرتضوی افزود: انسان باید مراقب اعمال و رفتار خود باشد و می توانیم با اعمال و رفتار به مراتب والایی دست پیدا کنیم.

 

وی بیان داشت: قرآن کریم کتاب گرانقدری است که انسان می تواند با استعانت از آن در مسیر تعالی قرار گرفته و در جایگاه ارزشمندی قرار گیرد./202/1314/ب1

ارسال نظرات