۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۴
کد خبر: ۴۳۴۹۰۲
مدیر حوزه علمیه مازندران:

تاریخ ننگین آمریکا همراه با ترور و جنایت علیه ایران است

مدیر حوزه علمیه مازندران بر لزوم تبیین و روشنگری نسبت به تاریخ جنایات آمریکا و کاخ سفید علیه آحاد بشریت به ویژه ملت ایران تأکید کرد. 
مدیر حوزه علمیه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ابوالقاسم طاهری، مدیر حوزه علمیه مازندران امروز در مراسمی که به مناسبت سالروز هفتم تیر در ساری برگزار شد با تاکید براین که حادثه هفتم  تیر سندی دیگر از جنایات آمریکا بر علیه ایران است، اضافه کرد: دست استکبار جهانی و در راس هرم آن آمریکای خبیث جنایت کار به شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن دیگر آلوده است.

 

وی با بیان این که جریان نظام سلطه به سرکردگی آمریکا از زمان شکل گیری نظام جمهوری اسلامی کمر به تخریب بنیان انقلاب اسلامی ایران بست، افزود: همه سیاست های آمریکایی ها در 37 سال اخیر بر مبنای دروغ و نیرنگ استوار بوده است.

 

حجت الاسلام طاهری با بیان این که آمریکایی ها با اصل و ماهیت نظام جمهوری اسلامی ایران مشکل دارند، تصریح کرد: آنها دشمن اصلی اسلام هستند و در این راستا هم به دنبال تخریب نظام جمهوری اسلامی برگرفته از اسلام ناب محمدی (ص) هستند.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که حادثه هفتم تیر پرونده جنایی آمریکا بر علیه ایران است، گفت: آنها نخبه کشی را در قالب سیاست شوم ترور در دستور کار خود در راستای از بین بردن انقلاب اسلامی ایران در دستور کار قرار داده بودند.

 

وی با اشاره به این که سیاست ترور، شگردی قدیمی و کهنه در حوزه دشمنی آمریکا برعلیه ایران اسلامی است، ابراز کرد: آنها فکر می کردند که با ترور شخصیت های نظام امثال بهشتی ها  می توانند، ریشه انقلاب اسلامی را قطع کنند.

 

مدیر حوزه علمیه مازندران اظهار داشت: ترور بزرگان نظام جمهوری اسلامی ایران بیشتر سبب تحکیم ریشه و ساختار انقلاب اسلامی ایران شد و اکنون ایران اسلامی نه تنها در منطقه بلکه در معادلات جهان تاثیرگذار است.

 

وی به تعابیر امام خمینی(ره) درباره شهدا و شخصیت‌های مهم انقلاب اسلامی نظیر شهیدان مطهری، بهشتی و رجایی اشاره کرد و افزود: هر کدام از این تعبیرها بخشی از زوایای زندگی این شخصیت‌ها را تبیین می‌کنند.

 

حجت الاسلام طاهری با بیان این که امام راحل شهید مطهری را پاره تن و حاصل عمر خود می‌دانستند، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) از شهید بهشتی به عنوان یک ملت یاد می‌کردند و این مسأله نشان می‌دهد انسان می‌تواند آنقدر روح بزرگی داشته باشد که نقش یک ملت را در اثرگذاری ایفا کند.

 

وی به مظلومیت شهید بهشتی در کلام معمار کبیر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: بهشتی تهمت‌های فراوان و ناسزاهای بسیاری را به جان خرید و در راه اعتقاد و آرمان خود تا پای جان ایستاد و هزینه آن را پرداخت.

 

مدیر حوزه علمیه مازندران ادامه داد: بر خلاف پیش بینی دشمنان و گروه نفاق شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران صدیق، فداکار و ارجمند انقلاب و امام راحل نه‌تنها منجر به تزلزل نظام و سقوط انقلاب نگردید، بلکه به عاملی برای تقویت وحدت و یکپارچگی ملی و استحکام بیشتر اداره ایرانیان برای مقابله قاطع با جبهه متحد ضد انقلاب و تروریست‌های اجیر شده و مورد حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی تبدیل شد.

 

حجت الاسلام طاهری با تأکید بر لزوم تبیین و روشنگری نسبت به تاریخ جنایات آمریکا و کاخ سفید علیه آحاد بشریت به ویژه ملت ایران، گفت: بی تردید برملا ساختن تاریخ ننگ و توأم با ترور و جنایت‌پیشگی کاخ سفید و حاکمان بی‌خرد آن، ضمن افشای ماهیت پلید دولت تروریست‌پرور آمریکا، هوشیاری در برابر ترفندها و سیاست‌های فریبنده طاغوت اعظم و شبکه وابسته را تضمین می کند.

 

وی با بیان این که هشدارهای مکرر مقام معظم رهبری نشان می‌دهد، مسأله اصلی آمریکایی‌ها موجودیت جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: آمریکایی ها در تقابل راهبردی خود با انقلاب، در هیچ زمانی خباثت و دشمنی علیه ملت ایران را متوقف نکرده و همواره در صدد طراحی و اجرای نقشه‌های متعدد و گوناگون در این راستا هستند.

 

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که شهادت آیت الله بهشتی و یاران باوفای انقلاب سستی و زبونی جبهه نفاق و پایداری ایمان و اتحاد ملت بزرگ ایران اسلامی را به اثبات رساند، گفت: حادثه هفتم تیرماه حاصل توطئه مشترک و ائتلاف منافقین سست عنصر و لیبرال‌ها با استکبار جهانی در مقطع مهمی از تاریخ انقلاب اسلامی بود.

 

حجت الاسلام طاهری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که ملت ایران هیچ گاه جنایت های آمریکا و دست نشانده های آنها علیه ملت ایران را فراموش نخواهند کرد، تصریح کرد: عده ای که در داخل همواره بر تبل ارتباط با آمریکا می کوبند بدانند که آمریکایی ها هیچ گاه دست از دشمنی با ملت ایران بر نخواهند داشت.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دروغ و بدعهدی آمریکایی ها در جریان برجام نیز به اثبات رسید، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در جریان مذاکرات هسته ای همواره بر بدعهدی آمریکایی ها تأکید داشتند و امروز می بینیم مشکل آمریکایی ها با ملت ایران بحث هسته ای و حقوق بشر نیست بلکه آنها با اصل اسلام و انقلاب زاویه دارند./202/950/ب1

ارسال نظرات