۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۴۳۴۹۴۰
آیت الله ممدوحی:

روز قدس هشداری به صهیونیسم بین الملل است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که امت اسلام به صورت هماهنگ باید در روز قدس شرکت داشته باشند، گفت: حضور پرشور مردم به صهیونیسم بین الملل اعلام خطر می کند که آتش زیر خاکستری علیه آن ها وجود دارد.
آیت الله ممدوحی

آیت الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس بر حضور پرشور و حماسی امت اسلام در راهپیمایی این روز تأکید کرد و حضور گسترده مردم را دارای پیام های بسیاری برای دشمنان اسلام و استکبار دانست.

 

وی افزود: روز قدس فقط روز جمهوری اسلامی ایران نیست بلکه روز جهان اسلامی به شمار می رود، مسلمانان در حقیقت در این روز کفر جهانی را محکوم می کنند؛ در این روز صهیونیسم بین المللی از سوی جهان اسلام محکوم می شود و مسلمانان رژیم صهیونیستی را به عنوان غده سرطانی معرفی می کنند که باید محو شود.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که امت اسلام به صورت هماهنگ باید در روز قدس شرکت داشته باشند، اظهار داشت: حضور پرشور مردم به صهیونیسم بین الملل اعلام خطر می کند که آتش زیر خاکستری علیه آن ها وجود دارد.

 

وی ادامه داد: این حضور حماسی به مسلمانان جهان نیرو می دهد که به صورت هماهنگ آماده باشند تا در برابر دشمنان اسلام و استکبار جهانی از آن استفاده کنند.

 

آیت الله ممدوحی با بیان این که مستکبران سعی دارند اذهان عمومی جهان را از موضوع فلسطین منحرف کنند، ابراز داشت: استکبار از این مسأله بسیار می ترسد، دشمن یک غلطی کردند که امروز در آن مانده اند، دشمن رژیم صهیونیستی را به قول مقام معظم رهبری به عنوان مولودی حرام زاده در منطقه قرار داده اما امروز مانده که باید چه کار کند.

 

وی یکی از اهداف مهم راه اندازی گروه های تگفیری از سوی دشمن را انحراف مسلمانان از اولویت نخست جهان اسلام دانست و عنوان کرد: خوشبختانه خلق داعش اسلام را بیدار کرد، زمانی کسانی همواره علیه اسلام حرف می زدند و می خواستند اسلام را با داعش معرفی کنند اما جهان اسلام علیه داعش برخاست و دل های مردم را بیدار کرد که داعش هیچ دینی ندارد./1323/ت302/ج

ارسال نظرات