۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۴۳۴۹۷۲
مدیر حوزه علمیه استان بوشهر:

برخی مدیران از بیت المال جیب خود را پر می کنند

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: آبروی این نظام به راحتی به دست نیامده که به راحتی از دست برود و عده ای از این انقلاب سوء استفاده کنند و جیب خود را پر کنند.
بیت المال

حجت الاسلام رضا خدری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، درباره حقوق های نجومی برخی مدیران گفت: مسؤولان بایستی شهید بهشتی ها را به عنوان الگوی خود قرار دهند که چه زحماتی برای انقلاب کشیدند و هیچ گونه تمایلی به دنیا و مواهب آن نداشتند اما امروز ملت ما خبرهای ناگواری از نوع برخورد مدیران و فیش حقوقی آنان می شنوند که سبب زجر و دل شکستگی آنها می شود.

 

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه مردم وفادار به انقلاب بودند و هستند اظهار داشت: بسیاری از این مردم در حد 600 هزار تومان یا کمتر حقوق ماهانه دریافت می کنند و زمانی که می شنوند برخی از مدیران حقوق های 40 میلیونی یا بیشتر در حد 200 میلیون دریافت می کنند بسیار ناراحت می شوند.

 

وی افزود: در مخیله هم نمی توان تصور کرد که شخصی از بیت المال این مبالغ را برای خود بخواهد؛ مقام معظم رهبری نیز نسبت به این مسأله معترض بودند و گفتند که این مدیران کم هستند اما با همین افراد اندک هم باید دولت برخورد کند.

 

حجت الاسلام خدری با بیان اینکه مردم برای آبروی این نظام زجرهای زیادی کشیدند گفت: آبروی این نظام به راحتی به دست نیامده که به راحتی از دست برود و عده ای از این انقلاب سوء استفاده کنند و جیب خود را پر کنند بلکه مردم سختی های زیادی را متحمل شده اند.

 

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: مردم همیشه با انقلاب و از مسؤولان در دفاع و وفاداری به انقلاب جلوتر هستند و بایستی قدر آنها را دانست و نگذاشت عده ای سوء استفاده کنند./303/833/ب1

ارسال نظرات