۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۴۳۴۹۹۱
امام جمعه نورآباد:

برگزاری یادواره شهدای زن فرصتی برای الگوسازی زنان امروز است

امام جمعه نورآباد با اشاره به نقش آفرینی زنان در دوران دفاع مقدس و دفاع از آرمان های انقلاب، گفت: امروز برگزاری یادواره شهدا فرصتی مناسب برای الگوسازی زنان امروز و آشنایی جوانان با ابعاد ناشناخته دوران دفاع مقدس است.
امام جمعه نورآباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام جعفر هاشمی نژاد، پیش از ظهر امروز در برگزاری یادواره شهدای زنان شهرستان دلفان که در دبیرستان امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد: گفت: زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش بسیار پر رنگی ایفا کردند.

 

وی با اشاره به نقش زنان در دفاع از آرمان های انقلاب، افزود: زنان ایران اسلامی همگام با رزمندگان از ارزش های والای اسلام و انقلاب دفاع کردند.

 

امام جمعه نورآباد با یادآوری به این که زنان در هدایت همسران و فرزندان خویش به جبهه ها نقش بسزایی داشتند، عنوان داشت: از عظمت شهدا حرکت در مسیر سرخ شهادت و کسب رضای خداوند است.

 

وی با اشاره به حضور هزاران بانوی شهیده در هشت سال دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: این حضور نشان از خودگذشتی و فداکاری اقشار گوناگون ملت ایران در دفاع از آرمان های انقلاب است.

 

حجت الاسلام هاشمی نژاد انتقال مفاهیم دفاع مقدس و آشنایی نسل جوان با ابعاد آن دوران را از اهداف مهم برگزاری یادواره شهدا بیان کرد.

 

وی در ادامه اظهار داشت: تقویت و تداوم راه صیانت از آرمان های انقلاب و امام خمینی(ره) در جامعه بین آحاد مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان از دیگر اهداف برگزاری یادواره شهدا است.

 

امام جمعه نورآباد با بیان این که برگزاری یادواره شهدا فرصتی مناسب برای تربیت نسل های امروز و آینده است، افزود: الگوسازی از زنان دوران دفاع مقدس برای زنان امروز جامعه از دیگر اهداف برگزاری این یادواره است.

 

گفتنی است، یادواره شهدای زن شهرستان نورآباد در راستای تجلیل از مقام شامخ پنج شهیده این شهرستان برگزار شد./9459/203/ب2

ارسال نظرات