۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۴۳۵۰۲۹
از بیستم مرداد ‌آغاز می‌شود؛

پذیرش بدون آزمون جامعه الزهرا در مقطع سطح سه

رییس اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا(س) از پذیرش طلبه در رشته تبلیغ با گرایش حج در مقطع سطح سه معادل با کار شناسی ارشد در این مرکز حوزوی خبر داد.
جامعه الزهرا

اباذر عمرانی فر، رییس اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا(س) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اینکه رشته تبلیغ از رشته‌های مهم و محوری جامعه الزهرا(س) در زمینه پذیرش طلبه است، گفت: جامعه الزهرا(س) در سال تحصیلی ۹۶-۹۵ در رشته تبلیغ با گرایش حج در مقطع سطح سه طلبه می پذیرد.

 

وی افزود: جامعه الزهرا(س) از میان معینه های واجد شرایط برای تحصیل در مقطع سطح سه در رشته تبلیغ با گرایش حج بدون آزمون ورودی طلبه می پذیرد.

 

رییس اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا(س) تصریح کرد: داوطلبان پس از تکمیل فرآیند ثبت نام و قبولی در مصاحبه علمی می توانند در این مقطع مشغول به تحصیل شوند.

 

عمرانی فر تأهل، سکونت با سرپرست در قم، حداکثر سن ۴۰ سال، دارا بودن مدرک سطح ۲، دارا بودن کارنامه قبولی دوره بدو خدمت و قبولی در مصاحبه علمی و گزینش را از شرایط پذیرش دواطلبان در این گرایش عنوان کرد.

 

وی ادامه داد: تمامی مراحل ثبت نام به صورت الکترونیکی است و همه داوطلبان باید در تاریخ تعیین شده با مراجعه به سامانه پذیرش، نسبت به خرید کارت، ارسال مدارک اسکن شده و تکمیل مراحل ثبت نام اقدام کنند.

 

رییس اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا(س) ادامه داد: داوطلبان برای اطلاع از شرایط پذیرش و مدارک ارسالس می‌توانند به پایگاه اینترنتی جامعه الزهرا(س) به نشانی http://www.jz.ac.ir مراجعه کنند.

 

عمرانی فر زمان ثبت نام داوطلبان را از ۲۰ تا ۲۵ مردادماه  عنوان کرد و افزود: مصاحبه علمی از داوطلبان در ۳۰ مردادماه انجام خواهد شد.

 

وی منابع مصاحبه علمی را تحریر شرح لمعه: کتاب الحج و العمرة و کتاب آشنایی با حرمین شریفین محمد نقدی عنوان کرد و یادآور شد: امکان تمدید مهلت ثبت نام برای داوطلبان وجود ندارد بنابراین داوطلبان در مدت زمان تعیین شده باید به پایگاه اینترنتی جامعه الزهرا(س) مراجعه کنند./۹۶۸/ت303/ی

ارسال نظرات