۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۴۳۵۱۱۷
سلیمانی:

رژیم صهیونیستی مأمور عادی سازی فساد در جوامع اسلامی است

نماینده پیشین مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که رژیم جعلی اسراییل تشکیل شده برای این‌که مسلمانان را زیر سلطه خود بگیرد، گفت: این غده سرطانی مأمور شده است که فساد را در جوامع اسلامی عادی سازی کند و اندلسی دیگر به وجود آورد.
محمد سلیمانی نماینده دوره نهم مجلس شواری اسلامی

محمد سلیمانی نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به فرارسیدن روز جهانی قدس و لزوم شرکت گسترده مردم در راهپیمایی این روز، گفت: روز جهانی قدس روز مقابله با دنیای استکبار و کفر است.

 

وی در ادامه با بیان این‌که رژیم جعلی اسراییل برای سلطه بر مسلمانان تشکیل شده است، ابراز داشت: این غده سرطانی مأمور شده است که فساد را در جوامع اسلامی عادی سازی کند و اندلسی دیگر به وجود آورد.

 

این فعال سیاسی با تأکید بر این‌که مسلمانان جهان باید در روز جهانی قدس دور هم جمع شوند، تصریح کرد: باید در این روز یک صدا و یک دل علیه این غده سراطانی شعار مرگ بر اسرائیل سر دهیم تا این رژیم جعلی کودک کش از روی زمین محو شود.

 

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: امام خمینی (ره) بارها فرمودند که اگر هر مسلمان یک سطل آب بریزد روی خاک اسراییل این منطقه را سیل از بین می‌برد و این جمله به این معنا است که این رژیم در مقابل اتحاد مسلمانان هیچ قدرتی ندارد.

 

سلیمانی ادامه داد: این رژیم کودک کش ده ها سال است که مشغول نسل کشی مسلمانان در فلسطین اشغالی هست و مردمی هم که مورد این ظلم واقع شده‌اند مردمی بی پناه و مظلوم هستند.

 

وی با بیان این‌که همه سازمان‌های بین‌الملی حقوق بشر در مقابل جنایات این رژیم جعلی سکوت کرده‌اند، ابراز داشت: مجامع عمومی بین‌المللی با این سکوت خود به نوعی با این رژیم جعلی همدست‌ هستند و در کشتار بی‌شرمانه مردم مظلوم فلسطین با آنها همکاری می‌کنند.

 

این کارشناس مسائل سیاسی در پایان خاطرنشان کرد: وظیفه هر مسلمانی این است که در روز قدس در راهپیمایی علیه این غده سرطانی شرکت کند و از نظام سلطه و استبار جهانی اعلام برائت کند و به مردم فلسطین هم این امید را بدهد که نصرت الهی در راه است./922/ت302/ج

ارسال نظرات