۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۴۳۵۲۲۷
آیت الله حیدری:

گروه های تکفیری بزرگترین خائنان به جهان اسلام هستند

آیت الله حیدری با بیان اینکه گروه های تکفیری جنایت هایی را برای جلوگیری از آزادسازی سریع قدس انجام می دهند، گفت: این گروه ها بزرگترین جنایت ها و خیانت ها را در جهان اسلام انجام می دهند.
آیت الله حیدری

آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه امام راحل(ره) روز قدس را روز اسلام برشمرد، تصریح کرد: در چنین روزی اراده مسلمان ها برای حمایت از این سرزمین اسلامی تجلی کند.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه قبله اول مسلمانان و محل معراج خاتم انبیاء(ص) به مدت یک قرن از سوی انگلیسی ها و سپس رژیم صهیونیستی اشغال شده است، ابراز داشت: ملت مظلوم فلسطین در حدود یک قرن بدون تکلیف و زیر ظلم و ستم هستند و تکلیف الهی بر مسلمانان شتافتن در یاری رساندن به آنها است.

 

امام جمعه موقت اهواز روز جهانی قدس را بهترین فرصت برای یاری رساندن به ملت مظلوم فلسطین برشمرد و افزود: گروه‌های تکفیری بزرگترین جنایت و خیانت به اسلام، آرمان فلسطین و قدس را با راه انداختن جنگ های نیابتی و منحرف کردن اذهان از قدس و فلسطین انجام دادند.

 

آیت الله حیدری گفت: گروه های تکفیری جنایت هایی را برای جلوگیری از آزادسازی سریع قدس همچون جنایت های رژیم بعثی عراق در تحمیل جنگ هشت ساله علیه جمهوری اسلامی که برای جلوگیری از آزادسازی سریع قدس از سوی نظام اسلامی صورت گرفت را انجام می دهند.

 

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه رژیم اشغالگر قدس نورچشمی استکبار است، تصریح کرد: استکبار همه تلاش خود را برای  تأمین امنیت این رژیم معطوف ساخته است و برجام و مذاکرات هسته ای در راستای همین اقدام صورت گرفت.

 

وی در پایان لبیک به ندای ولی امر مسلمین برای شرکت در راهپیمایی روز قدس را خواستار شد./9456/302/ب3

ارسال نظرات