۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۴۳۵۲۲۹
آیت الله کعبی:

سقوط آل سعود زمینه ساز آزادی فلسطین است

آیت الله کعبی آل سعود و آل خلیفه را مانع آزادی قدس و بزرگ ترین عامل در عدم وحدت جهان اسلام برشمرد و تصریح کرد: سقوط آل سعود با تقویت محور مقاومت در یمن زمینه ساز آزادی فلسطین است.
 آیت الله کعبی

آیت الله عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، راهپیمایی روز قدس را نشان دهنده زنده بودن آرمان فلسطین و آزادسازی قدس دانست و افزود: قدس به عنوان محور اصلی وحدت امت اسلام مورد توجه رهبر مقاومت اسلامی است.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: آمریکا و صهیونیسم بین الملل از طریق تکفیری ها و راه اندازی جنگ ­ها و فتنه­ های درون امت اسلام تلاش می کنند منابع، امکانات و توانمندی­ های جهان اسلام هدف قرار گیرد و علی رغم کشیده شدن اختلاف به درون مسلمانان اما آرمان فلسطین در روز قدس از سوی کشورهای اسلامی با زبان روزه و مخلصانه در سراسر جهان طنین انداز می شود.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: متأسفانه بر اثر خیانت کشورهای مرتجع عربی به ویژه آل سعود جایگاه دوست و دشمن تغییر یافته است و رژیم آل سعود و کشورهای هم محور در رویارویی با جمهوری اسلامی و مقاومت هم پیمان استراتژیک رژیم اشغالگر قدس شدند.

 

آیت الله کعبی به اعلام رابطه رسمی رژیم صهیونیستی و ترکیه در جهت رویارویی با جمهوری اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: راهپیمایی روز قدس به عنوان فریضه دینی و واجب سیاسی اجتماعی در سراسر جهان نشان دهنده زنده بودن آرمان فلسطین و محور وحدت جهان اسلام مطرح بودن آن است.

 

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم در ادامه فلسطین و قدس را مسأله اصلی امت اسلام برشمرد و تصریح کرد: امت اسلام باید از درگیری­ ها و فتنه درونی و انحراف دوری کند؛ نزاع­ ها، خشونت­ ها و بی خانمانی ­ها نتیجه تحقق و اجرایی شدن برنامه های رژیم اشغالگر قدس است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که رژیم صهیونیستی در زمان کنونی بدون حمله نظامی برنده فتنه و نزاع درونی امت اسلام است، ابراز داشت: راه حل رویارویی با این رژیم تقویت محور مقاومت در لبنان، سوریه، یمن، تقویت انقلاب ملت مظلوم بحرین و در نهایت برطرف کردن موانع آزادی قدس است.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان آل سعود و آل خلیفه را موانع آزادی قدس و بزرگ ترین عامل در عدم وحدت جهان اسلام و توجه به آرمان های فلسطین دانست و گفت: تقویت مقاومت یمن مدخلی برای سقوط آل سعود و زمینه ساز آزادی فلسطین در سایه وحدت اسلامی خواهد بود. /9456/ت302/ج

ارسال نظرات