۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۷
کد خبر: ۴۳۵۳۳۵
مسؤول کانون های فرهنگی مساجد استان مرکزی:

روز قدس فرصت تجدید پیمان مسلمانان با آرمان های امام راحل است

مسؤول کانون های مساجد استان مرکزی با بیان اینکه روز قدس، فرصت تجدید پیمان مسلمانان جهان با آرمان های امام راحل است، گفت: روز جهانی قدس روز محقق شدن اهداف امام راحل و شهدای والامقام است و این روز بزرگ در هیچ زمانی از تاریخ حذف نخواهد شد.
حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی

حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، با بیان اینکه روز جهاني قدس ظرفيت وسیع و گسترده ای را براي مسلمانان مظلوم فلسطين و جهان اسلام به وجود آورده است، گفت: امروز رسانه های دنيا و حاميان رژيم صيهونيستي نگران روز قدس هستند و تلاش می کنند که این روز بزرگ را کوچک نشان دهند.

 

حمایت از مردم فلسطین و مظلومان جهان

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با بیان اینکه حضور مسلمانان در سراسر جهان در روز جهانی قدس سبب حمایت از مردم فلسطین و مظلومان جهان می شود، تصریح کرد: امروز بیش از پیش حضور گسترده مردم در راهپیمایی احساس می شود و این حضور دفاع از مظلوم و انزجار از رژیم صهیونیستی است.

 

حجت الاسلام ذوالفقاری با بیان اینکه روز قدس، فرصت تجدید پیمان مسلمانان جهان با آرمان های امام راحل است، گفت: روز جهانی قدس روز محقق شدن اهداف امام راحل و شهدای والامقام است و این روز بزرگ در هیچ زمانی از تاریخ حذف نخواهد شد.

 

شرکت در راهپیمایی تکلیف و وظیفه ای برعهده مسلمانان جهان

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با بیان اینکه حضور پرشکوه و حماسی مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس به فلسطینی ها ثابت می کند که آنان تنها نیستند، خاطر نشان کرد: شرکت در این راهپیمایی یک تکلیف و وظیفه برعهده مسلمانان جهان از جمله ملت ایران است وهر چه حضور امت اسلام و ملت ایران در این راهپیمایی پرشورتر باشد، روحیه مقاومت مردم مظلوم فلسطین وغزه در برابر جنایت های وحشیانه رژیم صهیونیستی نیز قویتر خواهد شد.

 

حجت الاسلام ذوالفقاری افزود: تمامی مسلمین در سراسر جهان همت کنند روز قدس امسال بیش از سال‌های گذشته با شکوه‌تر برگزار شود و جهت‌گیری شعارهای آنها علیه صهیونیست‌ها و حامیان صهیونیست‌ها و همچنین در جهت وحدت جامعه اسلامی و استحکام برادری در بین گروه‌ها و اقشار جامعه اسلامی باشد.

 

وحشی گری های داعش و آل سعود در قتل عام مسلمانان

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد باید ضمن فراهم آوردن زمینه حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، اعضای خود را نیز جهت شرکت فعال در این حرکت جهانی تشویق کنند، گفت: دفاع از اصول و ارزش ها، ترویج معارف اسلامی و تلاش در راستای پیشبرد اهداف نظام رسالت اصلی کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

 

حجت الاسلام ذوالفقاری خاطر نشان کرد: کانون های فرهنگی هنری به عنوان تشکل های مردم نهاد در بستر مساجد پایه گذاری شده اند و همواره در همه صحنه ها از بازوان قدرتمند جمهوری اسلامی محسوب می شوند.

 

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در ادامه بیان داشت: وحشی گری های داعش و آل سعود در قتل عام مسلمانان و توطئه گری برای ایجاد تفرقه بین امت اسلام نتیجه تفکر صهیونیستی دلنست و اظهار کرد: صهیونیستی با حمایت آمریکا تلاش دارد با ایجاد اختلاف و تفرقه مانع از ایجاد اتحاد و انسجامی بین مسلمانان شود و راهپیمایی روز قدس می تواند ضمن خنثی کردن این توطئه شوم زمینه اتحاد و همدلی میان مسلمان را فراهم کند./842/302/ب3

ارسال نظرات