۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۴۳۵۳۳۶
نماینده مردم شیروان در مجلس:

نهادهای نظارتی پاسخگوی مماشات در ماجرای حقوق های نجومی باشند

عزیزی با اشاره به صحبت‌های رییس بازرسی کل کشور مبنی بر لابی گری یکی از اعضای دولت برای تصدی گری صاحب حقوق نجومی بر بانک رفاه کارگران، گفت: رییس بازرسی کل کشور با وجود اطلاع از پرونده‌های فساد این فرد در این مسأله مماشات کرده است.
عزیزی

عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به ماجرای حقوق های نجومی و تعبیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که این مساله هجوم به ارزش ها است، گفت: نظام ما نظام ارزشمندی است و اگر کسی بخواهد از مسؤولیت خود در این نظام سوء استفاده کند به نوعی تعدی به ارزش‌ها خواهد بود.

 

وی در ادامه با تأکید بر معضل بیکاری و مشکلاتی مانند فقر و بی پولی در کشور، ابراز داشت: بسیاری از خانواده‌ها به نان شب خود محتاج هستند و فقر در زندگی آن‌ها به صورت جدی مشاهده می‌شود ولی همین ها در لحظات حساس نظام پای کار هستند و در راهپیمایی ها در حمایت از نظام همیشه حضور دارند.

 

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وقتی این مردم را با افرادی که حقوق‌های نجومی از بیت‌المال دریافت می‌کنند مقایسه می‌کنیم متوجه حمله به ارزش‌ها می‌شویم و همین مسأله به صورت جدی سبب بدبینی مردم نسبت به دیگر مسؤولان می‌شود.

 

عزیزی با تأکید بر این که سازمان‌های نظارتی مانند دیوان محاسبات باید در این زمینه پاسخ‌گو باشند، گفت: این سازمان‌ها باید به مردم بگویند که چه فعالیتی در این زمینه داشتند و چرا قبل از انتشار این فیش‌ها آنها متوجه چنین مسأله ای نشده‌اند.

 

وی با اشاره به صحبت‌های رییس بازرسی کل کشور مبنی بر لابی گری یکی از اعضای دولت برای تصدی گری صاحب حقوق نجومی بر بانک رفاه کارگران، ابراز داشت: رییس بازرسی کل کشور با وجود اطلاع از پرونده‌های فساد این فرد در این مسأله مماشات کرده و در دفاع از بیت‌المال سکوت کرده است.

 

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: این مسأله باید به صورت جدی در مجلس شورای اسلامی مطرح و پیگیری شود و متخلفان نیز به مردم معرفی و از مسؤولیت خود عزل شوند./922/ت302/ج

ارسال نظرات