۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۳۵۳۶۳
سازمان اوقاف با صدور بیانیه ای اعلام کرد؛

قدس همچنان أولويت اول جهان اسلام است

سازمان اوقاف و أمور خيريه با صدور بیانیه ای از آحاد مردم برای حضور باشکوه در راهپيمايي روز جهاني قدس دعوت کرد.
اوقاف

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا، سازمان اوقاف و أمور خيريه با صدور بیانیه ای از آحاد مردم برای حضور باشکوه در راهپيمايي روز جهاني قدس دعوت کرد.

 

در اين بيانيه آمده است: امسال روز قدس همزمان با حملات شهرك نشينان به مسجد الاقصي شده است، اين يورش نشان از زير پا گذاشتن تمام خطوط قرمز توسط رژيم جعلي اسرائيل است.

 

در اين بيانيه از حضور أقشار مختلف جامعه، گروه‌هاي سياسي، فرهنگيان، دانشجويان، دانش آموزان و آحاد مردم دعوت شده است تا با حضور منسجم خود در اين تظاهرات باري ديگر عزم و اراده مردم ايران را در آزاد  سازي اولين قبله مسلمين جهان از دست صهيونيست اشغال گر را به نمايش بگذارند.

 

همچنين در اين بيانيه آمده است: برخي از كشورهاي عربي حاشيه خليج فارس در حال تدارک همكاري‌هاي آشكار و پنهان با رژيم صهيونيستي هستند، رژيمي كه با جنايات دائمي خود در كشتار كودكان، غصب أراضي فلسطين و همكاري با تروريست هاي تكفيري و داعش جهان را با مشكل مواجه كرده است.

 

در روز جهاني قدس بايد به رژيم صهيونيستي نشان داد كه با وجود دسيسه‌هاي مختلف قدس براي جهان اسلام أولويت اول است و همانگونه كه حضرت امام خميني(ره) و مقام معظم اشاره نمودند تنها راه آزادسازي قدس شريف همبستگي ملت‌هاي مسلمان، وحدت كلمه، عزم و إيمان راسخ براي چيدن اين غده سرطاني از جغرافياي سياسي جهان اسلام است.

 

در پايان بيانيه از حضور ادارات اوقاف سراسر كشور، اصحاب وقف، متوليان موقوفات و امنا امام زادگان و بقاع متبركه و جامعه قرآني كشور و همچنين از عموم مردم براي حضور در اين تظاهرات ميليوني دعوت به عمل آست./816/101/ب2

ارسال نظرات