۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۴۳۵۴۶۸
عضو مجمع نمایندگان حوزه علمیه:

روز جهانی قدس احیاگر هویت اسلامی مسلمانان در مبارزه با ظلم است

حجت الاسلام محمدی با بیان این‌که روز جهانی قدس احیاگر هویت اسلامی مسلمانان در مبارزه با ظلم است، گفت: مسلمانان با همبستگی و اتحاد خود در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی ایستادگی کنند.
قدس

حجت الاسلام غلامحسین محمدی فخر، نماینده طلاب و فضلای استان خوزستان در مجمع نمایندگان حوزه علمیه در گفت ‏وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اینکه امسال حج ابراهیمی را از ما گرفتند، ابراز کرد: از مهم ترین اعمال حج ابراهیمی برائت ازمشرکین و استکبار ستیزی و ظلم ستیزی است بنابراین چونکه امسال در سرزمین منا برائت از مشرکین نداریم باید همه سرزمین ما منا شود و فریاد استکبار ستیزی از تمام نقاط کشور ما به گوش عالم برسد.

 

وی ادامه داد: روز قدس هم روز احیای ارزش‌های اسلام و هویت مسلمانان است و هم روز برائت از مشرکین است بنابراین باید در این روز مهم تمام فریادهایمان را بر سر دشمنان بزنیم و همگی در این راهپیمایی عظیم شرکت کنیم.

 

حجت الاسلام محمدی تصریح کرد: روز جهانی قدس به معنای احیای ارزش ها و فرهنگ اسلامی، استکبارستیزی و ضدیت با رژیم غاصب صهیونیستی است.

 

عضو مجمع نمایندگان حوزه علمیه افزود: روز قدس روزی است که تک تک مسلمانان با دست خالی و با شعارهای خود دشمنی خود را با دشمنان خدا اعلام کنند.

 

وی با اشاره به اینکه بحث اسرائیل غاصب و قدس ظلم به تمام پیکره اسلام است، خاطرنشان کرد: مسلمانان باید با همبستگی و اتحاد خود در مقابل این ظلم  ایستادگی کنند و نگذارند رژیم غاصب اسرائیل به اهداف شوم خود برسد.

 

حجت الاسلام محمدی فخر اضافه کرد: در حال حاضر جهان اسلام گرفتار بیماری نفوذ یهودیت، اسرائیل و کفر است باید همه مسلمانان از قدس دفاع کنند.

 

وی با بیان اینکه روز جهانی قدس مقاومت دینی و مردمی حزب الله در برابر جریان صهیونیستی است، ابراز کرد: کار که در روز جهانی قدس انجام می‌شود، ایجاد موج سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در جهان اسلام، با هدف خنثی کردن موج های تبلیغاتی و روانی صهیونیستی علیه اسلام است./875/ت302/ی

ارسال نظرات