۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۴۳۵۴۷۸
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل:

گروه‌های تکفیری، حربه اسرائیل برای کمرنگ کردن مسأله فلسطین است

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل گفت: فعالیت‌های گروه‌های تکفیری همچون داعش در منطقه خاورمیانه، توطئه آمریکا و اسرائیل برای کمرنگ کردن و به فراموشی سپردن مسأله فلسطین است.
عارفی

حجت‌الاسلام محسن عارفی، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: حضرت امام خمینی(ره) با نگاهی عمیق و بینشی ژرف، جهان اسلام را به مسأله فلسطین به عنوان محور مظلومیت اسلام و رژیم صهیونیستی و کشور جعلی اسرائیل را به عنوان محور ظلم و ستم متوجه ساخت.

 

وی عنوان کرد: اسرائیل در حقیقت محافظ منافع غرب و بویژه ایالات متحده امریکا در منطقه خاورمیانه است و می‌خواهد با ثبات دولت و حکومت جعلی خود در این منطقه، قدرت دولت‌های اسلامی را کاهش دهد.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی زابل افزود: صهیونیست‌ها با ایجاد و تقویت گروه‌های تکفیری، می‌خواهند دولت‌های اسلامی را درگیر بحران و مقابله با تروریسم کنند تا دیگر فرصت نداشته باشند به فلسطین و آزادی قدس فکر کنند.

 

وی اظهار کرد: جریان مقاومت اسلامی و انتفاضه در فلسطین، عملا خط مقدم اسلام در مقابل دنیای کفر و استکبار است، لذا ضرورت دارد که ما در حد توان خود، از این جریان حمایت کنیم.

 

حجت‌الاسلام عارفی ادامه داد: با توجه به عقب نشینی کشورهای عربی و حمایت پنهانی آنان از رژیم صهیونیستی، حضور ملت ما در راهپیمایی روز قدس و اعلام حمایت از جریان مقاومت اسلامی، می‌تواند روحیه مبارزان فلسطینی را تقویت کند.

 

وی بیان کرد: به فرموده حضرت امام(ره)، فلسطین پاره تن اسلام است و باید به آن برگردد؛ پس مسلمانان با هر جریان فکری و اعتقادی که هستند، باید حضور در راهپیمایی روز قدس را وظیفه خود بدانند تا بتوان با این حضور، روی افکار عمومی جهان و سازمان‌های بین المللی تأثیر گذاشت تا جلوی جنایات رژیم نسل‌کش اسرائیل را بگیرند./302/831/ب1

ارسال نظرات