۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۴۳۵۵۴۶
حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی تأکید کرد؛

مشت‌های گره کرده رمز نهایی محو اسرائیل از نقشه جهان

امام جمعه قم با بیان این‌که مشت‌های گره کرده رمز نهایی محو اسرائیل از نقشه جهان است، گفت: حضور گسترده مردم و به ویژه نوجوانان در راهپیمایی روز قدس یک کار ارزشی، مهم و ماندگار است.
آیت الله سعیدی

به گزارش خبرنکار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) ظهر امروز در مراسم ترتیل خوانی نوجوانان در شبستان امام خمینی(ره) آستان حضرت معصومه(س) ضمن عرض تبریک به نوجوانان مؤمن و انقلابی ایران و شهر مقدس قم بابت روزه داری تا بیست و چهارمین روز از ماه مبارک رمضان، گفت: هیچ چیز در نزد خداوند محبوب‌تر از عبادت و بندگی نوجوان و جوان نیست و خداوند به جوان و نوجوانی که با اخلاص او را عبادت کرده به فرشتگان خود مباهات و فخر می کند.

 

وی افزود: خداوند به فرشتگان می‌فرماید که این بنده من را ببینید که چگونه من را عبادت می‌کند و نوجوانان باید بدانند عبادت خداوند موجب سربلندی و آزادگی انسان از یوغ غیر خدا می شود.

 

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با تأکید به در پیش بودن راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: جوانان و نوجوانان مؤمن انقلابی در سراسر کشور و به‌خصوص شهر قم می‌توانند با حضور در این راهپیمایی به همراه والدین خود خلق کننده حماسه جدیدی در تاریخ ایران و جهان اسلام باشند.

 

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی گفت: نوجوانان و جوانان انقلابی و مؤمن ایرانی با حضور در راهپیمایی روز قدس می‌توانند جوانان و نوجوانان مظلوم فلسطینی را که سال هاست در چنگال اسرائیل گرفتار شده‌اند یاری کرده و به آن‌ها نشان دهند که هنوز هم کسانی هستند که به فکر آن‌ها بوده و از مقاومت اسلامی آن‌ها تا رسیدن به پیروزی حمایت می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه نوجوانان و جوانان ایرانی با مشت های گره کرده در روز قدس در مقابل اسرائیل در حمایت از نوجوانان مظلوم فلسطینی حاضر خواهند شد، ادامه داد: اسرائیل در برابر هر سلاحی، سلاحی دارد و هر چه هم اسلحه ها قوی باشد باز اسرائیل از اسلحه قوی‌تر ی در برابر مقاومت استفاده می‌کند اما مشت های گره کرده تنها سلاحی است که اسرائیل در برابر آن هیچ سلاحی ندارد؛ بنابراین مشت های گره کرده رمز نهایی محو اسرائیل از نقشه جهان است.

 

تولیت آستان مقدس قم یادآور شد: بر همین اساس حضور گسترده مردم و به‌خصوص نوجوانان در راهپیمایی روز قدس یک کار ارزشی، مهم و ماندگار است.

 

همچنین به مناسبت روز قدس و وحدت و همبستگی مسلمانان توسط حجت الاسلام و المسلمین سعیدی تولیت آستان مقدس قم از نوجوانان دختر و پسر شهدای مدافع حرم کشورهای اسلامی و رتبه های برتر قرآنی و معارفی استان قم با اهدای قرآن تجلیل شد.

 

رحمت قاسمی (فرزند شهید مدافع حرم)، امیر مهدی سنگ تراشان رتبه اول در مداحی، محمد عبدی مقام سوم مسابقات قرآن کشوری، حسن عبدالجبار (فرزند شهید مدافع حرم)،آیه قاضی(فرزند شهید مدافع حرم که تمام خانواده اش شهید شدند) نورجان بهجت( فرزند شهید مدافع حرم) از جمله نوجوانانی بودند که توسط حجت الاسلام و المسلمین سعیدی در مراسم ترتیل خوانی قرآن کریم مورد تجلیل قرار گرفتند./۹۶۸/پ202/ی

ارسال نظرات