۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۴۳۵۵۶۸
حجت الاسلام حسینخانی:

فلسطین گوشه ای از جهان اسلام است

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان آذربایجان غربی گفت: فلسطین گوشه ای از جهان اسلام است که اکنون بیش از 6 دهه ظلم و کودک کشی را تحمل می کند و در این بین هیچیک از نهادهای به ظاهر حقوق بشری دنیا عکس العملی متناسب با توحش صهیونیست ها از خود نشان نداده اند.
فلسطین

به گزارش خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام کریم حسینخانی، رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان غربی با صدور پیامی با دعوت از مردم به حضور در راهپیمایی روز قدس آورده است: فردا بار دیگر طنین ماندگاری فلسطین عزیز در گوشها زمزمه می کند که این امر با صدای گامهای استوار شما امت غیور در هم آمیخته است.


وی اضافه کرده است: ابتکار امام راحل عظیم الشان در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس همواره آرمان فلسطین را نزد مسلمانان زنده نگه خواهد داشت. امت اسلامی با الگو گیری از ملت شریف ایران اسلامی همگام با برادران و خواهران ایرانی خود فرصت دفاع از مظلومیت مردم فلسطین را مغتنم شمرده و راه را بر شنیده شدن ندای مظلومان عالم هموار می کنند.


حجت الاسلام حسینخانی در ادامه بیانیه افزوده است:روز قدس بهانه ای است تا ملت های مسلمان هرچه فریاد دارند بر سر اسراییل غاصب بکشند و آرزوی اضمحلال این رژیم را کنند.


وی آورده است: فلسطین گوشه ای از جهان اسلام است که اکنون بیش از 6 دهه ظلم و کودک کشی را تحمل می کند و در این بین هیچیک از نهادهای به ظاهر حقوق بشری دنیا عکس العملی متناسب با توحش صهیونیست ها از خود نشان نداده اند.


حجت الاسلام حسینخانی در این بیانیه به نمایندگی از ائمه جمعه استان از مردم شجاع استان جهت حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت و تصریح کرده است: امسال با عنایت به پیچیدگی اوضاع منطقه و در راستای دفاع از فلسطین پرشورتر از هرسال در صحنه حاضر خواهیم شد تا یکبار دیگر با امام راحل تجدید پیمان کرده و دفاع از مظلوم را به منصه ظهور رسانیم./936/101/ب2

ارسال نظرات