۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۰
کد خبر: ۴۳۵۵۸۱
مدیر مدرسه علمیه فاطمیه:

ایستادگی و مقاومت مردم فلسطین به تأسی از آزادگی‌ها و رشادت‌های امام حسین است

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه گفت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، یک فریضه دینی و واجبی است که همه ان‌شاءالله به آن عمل می‌کنیم تا با این حرکت و با فریاد حضورمان، بتوانیم دشمن اصلی خودمان که آمریکا و اسرائیل است را از صحنه روزگار حذف‌شان کنیم.
روز قدس

ربابه جنیدی جعفری، مدیر مدرسه علمیه فاطمیه پیشوا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در رابطه با روز جهانی قدس گفت: روز قدس به فرمایش امام خمینی(ره) روزی است که ملت‌های مسلمان حرف خودشان را بی واسطه با مقامات رسمی در دنیا مطرح می‌کنند؛ وظیفه همه ما مسلمانان این است که در برابر ظالم بایستیم و از مظلومان دفاع کنیم.

 

وی در ادامه افزود: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، یک فریضه دینی و واجبی است که همه ان‌شاءالله به آن عمل می‌کنیم تا با این حرکت و با فریاد حضورمان بتوانیم دشمن اصلی خودمان که آمریکا و اسرائیل است را از صحنه روزگار حذف‌شان کنیم.

 

جنیدی تاکید کرد: ان‌شاءالله با توکل به خدا و توجه حضرت ولیعصر(عج) بتوانیم اسرائیل را به همین زودی‌ها از صحنه خارج کنیم و شاهد امنیت و آرامش در کشورهای منطقه باشیم و زمینه ظهور حضرت مهدی(عج) را در جهان فراهم کنیم.

 

وی در ادامه ابراز داشت: اسرائیل نماد وحشیگری، تجاوز، زور و فلسطین نماد بارز مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم بخاطر زنده ماندن دین اسلام در کشورش است که همه این رشادت‌ها به تأسی از آزادگی امام حسین(ع) و حمایت از مظلومان است.

 

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه اظهار داشت: ان‌شاءالله خداوند متعال یاری کند تا بتوانیم سفارش‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری را در باب روز قدس و حمایت از مردم بی‌دفاع فلسطین عملی کنیم و تمام نقشه‌های این ظالمین را با ایستادگی و یکپارچگی تمامی کشورهای منطقه، نقش بر آب کنیم.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله با حضور خودمان در روز قدس بتوانیم فریاد حمایت از مردم مظلوم فلسطین را به گوش همه مستکبرین و سلطه گران جهان برسانیم و ان‌شاءالله به زودی حکومت اسلامی را در سرار جهان با حضور حضرت ولیعصر(عج) برقرار کنیم و پرچم اسلام را در تمام دنیا برافراشته کنیم./966/302/ب3

ارسال نظرات