۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۴۳۵۶۳۹
همزمان با سراسر ایران اسلامی؛

مردم روزه دار استان مرکزی در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند

راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر ایران اسلامی در سرزمین آفتاب، استان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، استان مرکزی آغاز شد.
راهپیمایی روز جهانی قدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، لحظاتی پیش راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر ایران اسلامی در سرزمین آفتاب، استان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، استان مرکزی آغاز شد.

 

حضور آیات دری نجف آبادی و اراکی در راهپیمایی روز جهانی قدس در اراک

راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در بیش از 100 نقطه استان مرکزی در حال برگزاری است و با همراهی مردم همیشه ولایتمدار، مؤمن و همیشه در صحنه استان مرکزی تا آغاز نماز جمعه ادامه مییابد.

 

مردم مؤمن و روزه دار کلانشهر اراک لحظاتی پیش در راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس در اراک با آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک و آیت الله محسن اراکی نماینده مردم اراک در مجلس خبرگان رهبری و دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی  و روحانیان و طلاب همراه شدند تا ثابت کنند که همیشه پشتوانه خوب و ارزشمندی برای، نظام، انقلاب و ولایت هستند.

 

امروز در سرزمین آفتاب مردم روزه دار و ولایتمدار زادگاه امام خمینی (ره)؛ زن و مرد، پیر و جوان، روستایی و شهری با حضور یکپارچه و معنادار در حمایت از ملت‌های مظلوم و ستمدیده خود به خیابان ها آمده اند تا حماسه ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی را ثبت و به رخ جهانیان بکشانند.

 

حضور پرشور روحانیان و طلاب در روز قدس استان مرکزی

امروز در سراسر استان مرکزی و در این روز بزرگ و تاریخی حضور روحانیان و طلاب همیشه در راهپیمایی روز جهانی به چشم می خورد و روحانیان و طلاب در این روز به یادماندنی آمده اند تا بار دیگر خشم و انزجار خود را نسبت به جنایت ها و شرارت های اسرائیل به رخ جهانیان بکشانند این مهم افتخاری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 

امروز در پیاده رو های خیابان شیخ فضل الله نوری اراک سالخوردگانی به چشم می خورد که از لحاظ جسمانی توانایی ورود در مسیر اصلی راهپیمایی را نداشتند و این بزرگواران به صورت نشسته و با مشتانی گره کرده بار دیگر با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

 

برگزاری 10 غرفه فرهنگی در طول مسیر راهپیمایی اراک

مردم روزه دار اراکی با سردادن شعارهایی از قبیل جنایت اسراییل، جنایت آمریکاست این همه قتل و غارت، حمایت آمریکاست؛ داعشی و تکفیری، عامل اسراییل اند با همه جنایت، گروهکی ذلیل اند؛ آتش به جان مردم، از شرر آمریکاست جنایت صهیونیست، زیر سر آمریکاست؛ در کشتن مسلمان، در هر دیار و کشور داعشی و اسراییل، متحد یکدیگر؛ مسلمان مجاهد، شهادتش حیات است اتحاد اتحاد، تنها ره نجات است؛ مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل نفرت و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

 

امروز در اراک در طول مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس 10 غرفه فرهنگی شامل ایستگاه نقاشی و کودک، غرفه‌های کاریکاتوری هولوکاست و هفته حقوق بشر آمریکایی و این غرفه ها جلوه و حال و هوای خاصی به راهپیمایی امروز داده است.

 

شایان ذکر است، راهپیمایی روز جهانی قدس در اراک با حضور طلاب، روحانیون، امام جمعه و مسؤولان و مردم شهید پرور اراکی از مسیر میدان شهدا، پل خیبر، خیابان محسنی، خیابان شیخ فضل‌الله نوری، میدان سرداران لحظاتی پیش آغاز شد و تا مصلی بیت‌المقدس ادامه میابد./842/202/ب2

ارسال نظرات