۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۴۳۵۶۵۶
استاندار لرستان:

حضور در راهپیمایی روز قدس امید و استقامت را در دل مردم فلسطین زنده می کند

استاندار لرستان با اشاره به حضور گسترده مسلمانان دنیا در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: این حضور زنده کننده روحیه استقامت در دل مردم فلسطین است.
استاندار لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، هوشنگ بازوند، پیش از ظهر امروز، در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، در جمع خبرنگاران گفت: امام خمینی(ره) روز قدس را  در سال ۵۸ اعلام کردند.

 

وی با بیان این که روز قدس از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز ملت های آزادی خواه جهان با شرکت در راهپیمایی روز قدس به تأسی از آن حمایت خویش را از ملت مظلوم فلسطین را اعلام می کنند.

 

روز جهانی قدس را روز اسلام و همبستگی با ملت مظلوم فلسطین بیان کرد و افزود: ملت های مسلمان این پیام این روز را درک کرده اند.

 

استاندار لرستان با اشاره به حمایت مسلمانان دنیا از مردم مظلوم فلسطین در روز جهانی قدس خاطرنشان کرد: این حضور روحیه استقامت را در مردم فلسطین زنده می کند.

 

وی پیام حضور و شرکت در راهپیمایی روز قدس را اتحاد مسلمانان خواند و افزود: این اتحاد هر ساله نسبت به سال گذشته باید پرشور تر و گسترده تر باشد.

 

بازوند در ادامه با اشاره به گرمای هوا و حضور پرشور مردم ولایتمدار و روزه دار استان لرستان در راهپیمایی روز قدس عنوان کرد: این حضور بسیار ارزشمند و ستودنی است.

 

وی با بیان این که حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس، خشم و نفرت گسترده ملت های مسلمان و آزادی خواه جهان از اقدامات وحشیانه رژیم اسراییل به نمایش می گذارد، افزود: موجب ذلت و خواری رژیم صهیونیستی خواهد شد./9451/202/ب3

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات