۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۴۳۵۶۶۶
آیت الله طبرسی:

وحدت امت اسلامی تنها راه نابودی و محو رژیم صهیونیستی است

آیت الله طبرسی با بیان این که روز قدس روز وحدت و يکپارچگي امت اسلام در برابر دشمن صهيونيستي است، گفت: در حالي‌که بسياري از سران کشورهاي غربي و عربي در مقابل جنايات رژيم صهيونيستي سکوت کرده‌اند، بيداري ملت‌هاي اسلامي مي‌تواند نقش تعيين کننده‌اي در تحولات منطقه داشته باشد.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در حاشیه برگزاری مراسم روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس گفت: امام راحل با روح قدسی و بصیرت مثال‌زدنی که داشتند ایامی را نامگذاری فرموده‌اند که برای همیشه در تاریخ ماندگار شده‌اند و هر روز بیشتر به عمق آنها و ضرورت گرامیداشت این ایام پی می‌بریم.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از روزهای ماندگار انقلاب اسلامی نامگذاری روز جهانی قدس است، افزود: این روز را می‌توان روز احیای ارزش‌ها و فرهنگ اسلامی دانست.

 

آیت الله طبرسی تصریح کرد: امام خمینی(ره) خطر غده سرطانی به نام اسرئیل غاصب را برای همه مسلمین جهان گوشزد کرد و روزجهانی قدس را روز مقابله مستضعفان با مستکبران نامید و امروز شاهدیم که این روز هر روز ابعاد گسترده‌تری پیدا می‌کند و به یک نقطه عطفی برای همه انسان‌های آزاداندیش تبدیل شده است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که روز قدس از برجسته‌ترین یادگارهای امام راحل است و نشان دلدادگی امت ایران اسلامی به آرمان‌های امام، شهدا و ولایت رهبری است، بیان داشت: ملت با بصیرت و ولایت مدار ایران اسلامی هر ساله در چنین روزی با لبیک به ندای رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی برگ زرین دیگری در تاریخ افتخارات خود می‌افزایند و با شور و شعور در این روز بزرگ از ملت مظلوم فلسطین حمایت می کنند.

 

آیت الله طبرسی با تجلیل از حضور گسترده مردم در راهپیمایی امروز گفت: حضور حداكثري اقشار مردم در راهپيمايي روز قدس بذر يأس و نااميدي را در دل رژيم اشغالگر غاصب و همدستانش مي كارد.

 

وی با بیان این که امروز بيداري منطقه و خيزش هاي اسلامي هماهنگ با اصول انقلاب ايران و ناشي از حركت انقلاب ايران است، خاطرنشان كرد: اسلام خواهي، مبارزه با آمريكا و استقلال خواهي نمونه بارز موضع گيري ها و تأثير انقلاب اسلامي ايران بر بيداري در كشورهاي اسلامي است.

 

آیت الله طبرسی راه‌اندازي جنگ از سوي دشمنان اسلام و ايجاد تفرقه در ميان مسلمانان را از مهم ترين اقدامات صهیونیست ها عليه كشورهاي مسلمان به منظور ضربه وارد كردن به هويت اسلامي دانست و افزود: بايد براي مبارزه با اين اقدام دشمنان هوشيارانه وآگاهانه گام برداريم.

 

وی به جعلي بودن رژيم صهيونيستي اشاره كرد و گفت: اين رژيم جعلي هيچ ريشه و اساسي ندارد و تنها براي تسلط بر منابع اقتصادي و ضربه زدن به كشورهاي مسلمان و همچنين تغيير تفكرات ديني مردم تشكيل شده است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که آرمان‌هاي والاي روز قدس و توجه به فريادهاي مظلومانه ملت فلسطين در بسياري از كشورهاي غربي و بين مردم دولت‌هاي استكباري در حال گسترش است، خاطر نشان كرد: امروز همه مردم جهان به خصوص مسلمانان وظيفه دارند که به هرنحو ممکن حمايت خود را از مردم ستمديده فلسطين بويژه كودكان و نوجوانان و نفرت وانزجار عميق خود را از جنايات غاصب اسراييل ابراز کنند.

 

امام جمعه ساری با بیان این که روز قدس روز وحدت و يکپارچگي امت اسلام در برابر دشمن صهيونيستي است، ادامه داد: در حالي‌که بسياري از سران کشورهاي غربي و عربي در مقابل جنايات رژيم صهيونيستي سکوت کرده‌اند، بيداري ملت‌هاي اسلامي مي‌تواند نقش تعيين کننده‌اي در تحولات منطقه داشته باشد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، روز قدس را حاصل دورانديشي و تدبير رهبر کبير انقلاب دانست و گفت: با اين اقدام مسأله فلسطين هيچ‌گاه از افکار مسلمانان جهان محو نخواهد شد و به يکي از دغدغه هاي اساسي مسلمانان تبديل شده است.

 

امام جمعه ساری با اشاره به نقش انکار ناپذير ايران در تحولات جهاني گفت: مردم ايران و ساير ملت‌هاي منطقه با حضور خود در حمايت از ملت فلسطين نقش بازدارنده‌اي را مقابل ددمنشي استکبار ايفا مي‌کنند.

 

وی ادامه داد: روز جهاني قدس در واقع جنب و جوش حرکت ملت هاي بيدار است و اگر دولت ها نيز همگام با حضور ملت ها با جنايات رژيم نژاد پرست اسراييل مقابله مي کردند، وضعيت مردم فلسطين بهتر از شرايط کنوني آنان بود.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران اظهارداشت: با توجه به تعدد کشور هاي اسلامي در مجامع بين المللي در صورت عزم راسخ و همگاني دولت هاي آنها با آراي خود مي توانند، رژيم صهيونيستي را با مشکل جدي روبه رو کنند./950/202/ب2

ارسال نظرات