۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۴۳۵۶۷۸
مدیر حوزه علمیه استان مرکزی:

روز قدس، روز همبستگی با ملت مظلوم فلسطین است

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی مدیر حوزه علمیه استان مرکزی روز قدس را روز همبستگی با ملت مظلوم فلسطین است دانست و گفت: امروز شاهدیم مرد و زن، پیر و جوان، روحانیان و از تمامی اقشار مختلف جامعه در این راهپیمایی بزرگ شرکت کرده اند و ندای الله‌اکبر و شعارهای ضد استکباری حمایت خود را از مظلومان جهان اعلام می کنند.
مدیر حوزه علمیه استان مرکزی

حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی‌پور، مدیر حوزه علمیه استان مرکزی در راهپیمایی روز جهانی قدس در اراک در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، گفت: امروز سیل خروشان مسلمین جهان نشانگر وحدت و یکپارچگی امت اسلامی است.

 

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی روز قدس را روز همبستگی با ملت مظلوم فلسطین است دانست و خاطر نشان کرد: امروز شاهدیم مرد و زن، پیر و جوان، روحانیان و از تمامی اقشار مختلف جامعه در این راهپیمایی بزرگ شرکت کرده اند و ندای الله‌اکبر و شعارهای ضد استکباری حمایت خود را از مظلومان جهان اعلام می کنند.

 

حجت‌الاسلام حسینی‌پور با بیان اینکه امروز مردم مسلمان، روزه‌دار و خداجوی ایران اسلامی خود را در کنار مردم مظلوم فلسطین می‌دانند، خاطرنشان کرد: امروز در روز جهانی قدس همه و همه با یک هدف به خیابان ها آمده اند و هدف امت اسلامی آزادی قدس شریف و مقابله با توطئه های شوم دممنان و بدخواهان است.

 

حجت‌الاسلام حسینی‌پور در ادامه با بیان اینکه امروز، روز فریاد حمایت از مستضعفین جهان است، اظهار داشت: اکنون در استان مرکزی شاهد اوج همبستگی، وحدت، انسجام، یکپارچگی و حمایت ازمردم مظلوم فلسطین هستیم و خدادند متعال را به سبب چنین ملت مومن و پرشوری که با زبان روزه در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده اند شاکریم.

 

شایان ذکر است، راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس در 100نقطه استان مرکزی با حضور مردم مومن، روزه دار و شهید پرور، طلاب و روحانیان و امام جمعه و مسؤولان برگزار شد./842/202/ب3

ارسال نظرات