۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۴۳۵۶۹۸
آيت الله نمازي:

سران خائن کشورهای اسلامی ماهیت واقعی خود را نشان دادند

نماينده ولي فقيه دركاشان با تأكيد بر وابستگي تمامي كشورهاي عربي، گفت: امروز متأسفانه همه دولت هاي كشورهاي اسلامي وابسته شده اند و براي امضاي قرار با رژيم صهيونيستي در صف ايستاده اند.
آيت الله عبدالنبي نمازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، آيت الله عبدالنبي نمازي امروز در خطبه هاي اين هفته نماز كاشان در مصلاي بقيه الله الاعظم اين شهرستان بزرگترين مصيبت جهان اسلام را تسلط اقليت صيهونيست بر سرزمين هاي اسلامي دانست و گفت: كودكان و زنان و مردان بي گناه فلسطيني هدف گوله هاي آتش بار نظاميان صهيونيستي گرفته و تاكنون بيش از 6 ميليون فلسطيني آواره شده اند.

 

وي افزود: ملت هاي مسلمان در كشورهاي اسلامي در سال هاي گذشته و در حملات اوليه اسرائيل به سرزمين هاي اسلامي به مقابله دولت ها و حكومت هاي اسلامي اميد داشتند.

 

آيت الله نمازي با بيان اينكه كشورهاي عربي و اسلامي در گذشته افسران و دلير مردان مجاهد و غيوري داشتند، گفت: جمال عبد الناصر يك افسر مصري و عبدالكريم قاسم افسر نظامي غيور و شجاعي بودند بود كه در برابر اسرائيل ايستادند و با رژيم غاصب صهيونيستي مقابله كردند.

 

به گفته وي، هرچند در جنگ ها اعراب شكست خوردند و افراد نفوذي آدرس مقر هواپيماهاي مصر را به خلبان اسرائيلي داده و نيروي هوايي اسرائيل تمامي هواپيماهاي جنگي و نظامي مصر را يك جا بمباران و منهدم كردند و نيروي هوايي مصر از كار افتاد، اما افسران كشورهاي عربي افسران غيور و ضد صهيونيست بودند.

 

نماينده ولي فقيه در كاشان يادآور شد: اما امروز همه دولت هاي عربي به غير از چند كشور همه اسير قدرت و وعده ها و ضد و بندهاي پشت پرده  با اسرائيل هستند از جمله خادمين حرمين شريفين هنگام حج براي عوام فريبي مسلمانان قرآن چاپ و به زوار كشورهاي اسلامي هديه مي داد در حاليكه همه مي دانستيم آل سعود و خاندان او كافر هستند و مسلمان نيستند.

 

آل سعود كشور اسلامي يمن را شخم زده است

آيت الله نمازي تأكيدكرد: امروز آل سعود كافر  در حالي خود را دولت هاي اسلامي معرفي مي كند كه كشور مسلمان يمن را شخم زده و و هزاران كودك را يمني را به شهادت رسانيده و ميليون ها زن و مرد مسلمان  اين كشور را آواره كرده است.

 

عضو مجلس خبرگان وضعيت دولت هاي اسلامي در مصر و بحرين و آل خليفه را نيز شبيه به دولت كافر آل سعود كافر دانست و ادامه داد: شيعيان بحرين چندين سال است تحت آزار و اذيت و شكنجه و زندان دولت كافر آل خليفه بحرين قرار دارند.

 

آيت الله نمازي گفت: امروز متأسفانه همه دولت هاي كشورهاي اسلامي وابسته شده اند و  براي امضاي قرار با رژيم صهيونيستي در صف ايستاده اند.

 

به گفته وي، دولت تركيه كه در گذشته نه چندان دور ژست ضد صهيونيستي مي گرفت و ناوگان دريايي خود تحت عنوان ناوگان آزادي را براي كمك به مسلمانان به غزه اعزام مي كرد اما امروز به اندازه اي خوار و ذليل شده است كه اردوغان با اسرائيل قرارداد صلح امضا مي كنند.

 

نماينده ولي فقيه در كاشان افزود: امروز امت اسلامي تنهاي تنها است و مسلمانان در كشورهاي باید متحد شده و جوانان كشورهاي اسلامي در سراسر جهان بايد با اتحاد و اتكاي بر قدرت لايزال الهي استكبار جهاني را خلاء سلاح كنند.

 

وي افزود: خداوند در قرآن وعده داده است، توطئه شيطان و جبهه شيطان ضعيف است و اگر به خدا توكل كنيد و متحد شويد و مقاومت كنيد نصرت خدا بر شما نازل خواهد شد و دشمن شكست خواهد خورد.

 

قدرت شيطاني اروپا و امريكا در حال فروپاشي است

آيت الله نمازي در ادامه با اشاره به اينكه قدرت شيطاني اروپا و امريكا در حال فروپاشي است، گفت: با رفراندومي كه هفته گذشته در انگلستان برگزار شد 52 درصد از مردم و شهروندان انگلستان راي به خروج انگلستان از اتحاديه اروپا دادند و كشورهاي ديگر نيز در نوبت خروج از اتحاديه اروپا هستند.

 

به گفته وي، كارشناسان سياسي در اروپا و غرب پيش بيني كرده اند، آينده اتحاديه اروپا و آمريكا همان سرنوشتي است كه اتحاد جماهير شوروي در گذشته دچار آن شد و منجر به متلاشي اتحاد جماهير شوروي شد.

 

عضو مجلس خبرگان رهبري تأكيد كرد: ملت هاي اروپايي و آمريكايي به دليل ظلم هايي كه به آنها شده است خيزش آرامي را بر عليه دولت هاي حاكم بر كشورهاي اروپايي و آمريكايي شروع كرده اند.

 

وي افزود: امروز ترس و وحشت در سراسر اروپا و آمريكا باعث شده است تا خيابان هاي برخي از كشورهاي اروپايي و آمريكايي، ميدان جولان نظاميان اين كشورها باشد، از اين رو امت اسلامي بايد با تكيه بر نيروي لايزال الهي و با حفظ وحدت و انسجام خود از خدعه و توطئه دشمن هراسي نداشته باشد.

 

قوه قضائيه بايد صد درصد انقلابي باشد

آيت الله نمازي همچنين با اشاره به فرازهاي ديگري از فرمايشات مهم رهبر معظم انقلاب با مسؤولان عالي و قضات قوه قضائيه، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمود، قوه قضائيه بايد صد درصد انقلابي باشد نه اينكه برخي انقلابي بودن را به تندروي و عصباني بودن تفسير كنند، بلكه انقلابي يعني عادلانه حكم كند و خردمندانه انشاء راي كند و درتشخيص جرم و مجرم دقيق باشد و دلسوزانه تصميم بگيرد و منصفانه و قاطعانه و بدون رودربايستي تصميم بگيرد و سلامت قوه قضائيه را در درجه اول اهميت قرار دهند.

 

اميرمومنان مجسمه علم و عمل و شهادت و جهاد و آئينه تمام قد توحيد است

نماينده ولي فقيه در كاشان همچنين با اشاره به ايام ليالي قدر و شهادت حضرت علي(ع) از اميرمومنان به عنوان مجسمه علم و عمل و شهادت و جهاد و آئينه تمام قد توحيد نام برد كه عاقبت به دست ابن ملجم در محراب عبادت مسجد به شهادت رسيد./1307/پ201/ج

ارسال نظرات