۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۴۳۵۷۰۵
وزیر دادگستری:

محو اسرائیل راهبردی ترین سیاست خارجی امام و انقلاب است

وزیر دادگستری: مردم طی این 37 سال پیوسته در راهپیمایی روز قدس شریف شرکت کرده و با این حضور تحولات عمیق و تاثیر گذاری را در منطقه ایجاد نمودند.
حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی وزیر دادگستری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی، وزیر دادگستری، امروز یازده تیر در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه که در آستان حضرت مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد، گفت: امام راحل آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامیدند.

 

وی افزود: مردم طی این 37 سال پیوسته در راهپیمایی روز قدس شریف شرکت کرده و با این حضور تحولات عمیقی و تاثیر گذاری را در منطقه ایجاد نمودند.

 

وی با اشاره به تاریخ و سرنوشت فلسطین، بیان داشت: در کمتر از دو قرن گذشته موج مهاجرت جمعیت یهودی به سرزمین‌های اشغالی که از مهم‌ترین رویدادهای تاریخی این کشور است صورت پذیرفت و این مهاجرت منجر به خریداری زمین‌های فلسطین از صاحبان اصلی آن شد.

 

حجت الاسلام پورمحمدی مهاجرت یهودیان به سرزمین‌های اشغالی را ترفند انگلیسی بیان کرد و گفت: مهاجرت یهودیان نقشه کشور انگلیس بود تا با رخنه به بطن سرزمین‌های اسلامی و با ایجاد جنگ آئینی جدید بر مسلمانان مسلط شوند زیرا غرب آسیا دارای تمدنی هزار ساله و بهترین پایگاه و نقطه ذخایر استراتژیک برای آنان به شمار می‌رفت تا بتوانند بر کل جهان تسلط یابند.

 

وزیر دادگستری با اشاره به این که اسرائیل قبل از پیروز انقلاب اسلامی صاحب 200 کلاهک هسته‌ای بود، عنوان کرد: امام راحل این غده سرطانی را از همان آغاز شناخت و انگیزه‌های پشت صحنه آنان را تشخیص داد و فرمود: اگر انقلاب بخواهد استوار باقی بماند باید اسرائیل محو شود؛ این مهم‌ترین و راهبردی‌ترین سیاست خارجی امام و انقلاب اسلامی بود.

 

وی ادامه داد: امام راحل با اعلام روز جهانی قدس مدل جدیدی از تحول که بر اساس آگاهی ملت‌ها است ارائه کرد زیرا می‌دانست که با لشکرکشی هرگز به هدف خود که احیای اسلام و نابودی اسرائیل بود نخواهد رسید و تنها قدرت نرم در رسیدن به این مقصود مثمر ثمر خواهد بود.

 

حجت الاسلام پورمحمدی اضافه کرد: امام راحل با این طراحی عمر صهیونیسم را متزلزل کرد به همین سبب امروز رژیم صهیونیسم علیه ایران توطئه می‌کند.

 

وزیر دادگستری روز قدس را نماد آگاهی و بصیرت ملت ایران دانست و گفت: دنیاپرستی و دنیاطلبی از امور تفکرات غربی است که مورد مذمت قرآن قرار گرفته است و تنها اسلام است که در مقابل این تفکر انحرافی یهود ایستاده است امروز جمهوری اسلامی پرچمدار حقوق توحیدی و انسانی است و در مقابل تفکر غاصب اسرائیل قرار دارد./813/پ202/ج

ارسال نظرات