۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۴۳۵۷۰۷
آیت‌الله اراکی:

مقاومت؛ استراتژی نظام اسلامی در برابر استکبار است

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه مقاومت؛ استراتژی نظام اسلامی در برابر استکبار است، گفت: روزگاری در برابر جنگ نظامی مقاومت کردیم و روزگاری دیگر مقاومت سیاسی از خود نشان دادیم و امروز استراتژی ما مقاومت اقتصادی است.
آیت الله اراکی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت‌الله محسن اراکی، نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری و دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی ظهر امروز در جمع شرکت کنندگان در راهپیمایی پر روز قدس در اراک با تقدیر و تشکر از حضور مسلمانان جهان بخصوص ملت ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: حضور چشمگیر و فراگیر امت حزب الله و مردم زوره داردر راهپیمایی روز قدس، پاسخ محکمی به یاوه گویی استکبار است.

 

راهپیمایی روز قدس در کشورهای اسلامی سبب موج بیداری در جهان شد

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس در کشورهای اسلامی موج بیداری در جهان به راه انداخته است، اظهار داشت: راهپیمایی روز جهانی قدس در عراق، سوریه، اندونزی، یمن و بحرین سبب گسترش روحیه مقاومت در جامعه است و این مهم منجر شد تا مردم مظلوم فلسطین این روز به یادماندنی و تاریخی را جشن بگیرند.

 

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه مقاومت؛ استراتژی نظام اسلامی در برابر استکباراست، گفت: روزگاری در برابر جنگ نظامی مقاومت کردیم و روزگاری دیگر مقاومت سیاسی از خود نشان دادیم و امروز استراتژی ما مقاومت اقتصادی است و همچنین اگر مقاومت در جهان اسلام با شکست مواجه شود به این معنا است که مقاومت در کشور ما با شکست مواجه شده است.

 

دشمن از اینکه ایران در منطقه حرف اول را می زند نگران است

آیت‌الله اراکی با بیان اینکه امروز دشمنان و بدخواهان دشمنان هدفشان این است تا ما را در جبهه جنگ اقتصادی با شکست مواجه کنند، خاطر نشان کرد: مدیران و مسؤولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نسبت به دشمن و اهداف پلیدشان واقف هستند و در حد توان جلوی این توطئه را می گیرند و در مقابل نقشه های شوم آنان هوشیار هستند.

 

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشنان از این موضوع که ایران اسلامی در منطقه حرف اول را میزند احساس ترس و نگرانی می کنند، خاطر نشان کرد: ترس دشمنان و به ویژه استکبار سبب شده تا آنان جمهوری اسلامی را دست بالا بگیرند و بر تاثیرگذاری ایران در منطقه تاکید داشته باشند و همچنین دشمنان در تلاش هستند تا تحرک جهانی را علیه ایران اسلامی به وجود آورند.

 

اعتماد به توان داخلی پایه واساس اقتصاد مقاومتی است

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با تاکید بر اینکه پایه و اساس استراتژی جمهوری اسلامی در نبرد با استکبار؛ اعتماد به نیروی خودی و زایش درونی ملت است، اظهار داشت: تکیه و اعتماد به دشمن برای حل شدن مشکلات و باز شدن گره های اقتصادی اشتباه بزرگی است و نباید تصور کنیم در سایه همراهی با دشمنان گره مشکلات باز خواهد شد و باید بدانیم اعتماد به توان داخلی، استعدادها، هوشمندی وتوانمندی ها پایه واساس اقتصاد مقاومتی است.

 

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه پرورش استعدادهای درونی، پرورش اقتصاد مقاومتی در جامعه را به همراه دارد، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی یعنی افزایش رونق و تولید نه مصرف گرایی و باید بکوشیم مصرف گرایی از جامعه دور شود و باید اراده ملی در جهت تولید، خودکفایی و کار و فعالیت رشد و تحرک و توسعه یابد.

 

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در ادامه با بیان اینکه جوامعی که  از رهبرانی عادل به دور باشند، دچار سست گرایی می‌شوند، گفت: اگر جامعه‌ای دچار سست گرایی شد و پستی را به جای بلندی و زشتی را به جای زیبایی‌ها برگزید در چنین جامعه‌ای است که رهبران ظالم سلطه پیدا می‌کنند./842/202/ب2

ارسال نظرات