۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۴
کد خبر: ۴۳۵۷۸۴
معاون تحقیق و پژوهش حوزه آل طیب اهواز:

یکی از افتخارات حوزه ارتباط با بدنه مردم و اجتماع است

معاون تحقیق و پژوهش حوزه علمیه آل طیب(ره) اهواز گفت: شناسایی و بکارگیری طلاب ملبس به لباس مقدس روحانیت در عرصه تبلیغ، یکی از اهداف اصلی حوزه علمیه در این ماه است.
حوزه علمیه

حجت الاسلام مهری، معاون تحقیق و پژوهش حوزه علمیه آل طیب اهواز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، گفت: در سال تحصیلی 95ـ94 با برنامه ریزی مفید و بکارگیری اساتید مجرب در زمینه های علمی از جمله ادبیات عرب، اصول فقه، فلسفه و تشکیل کلاس های علمی برای طلاب مستعد، قدمی در امور پژوهشی طلاب برداشته شد.

 

معاون پژوهش حوزه آل طیب(ره) اهواز با اشاره به پیگیری دائم تحقیقات طلاب، اظهار داشت: ترغیب و تشویق طلاب به امر تحقیق و پژوهش، دادن موضوعات تحقیقی و تقدیر از طلاب محقق از فعالیت های  این معاونت است.

 

وی به فعالیت های معاونت تحقیق و پژوهش مدرسه آل طیب اهواز، در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: شناسایی و بکارگیری طلاب ملبس به لباس مقدس روحانیت در امر تبلیغ، یکی از اهداف اصلی حوزه علمیه، در این ماه است.

 

معاون پژوهش حوزه آل طیب(ره) اهواز گفت:این معاونت با انجام مراحل اداری و اعزام مبلغان به مساجد، ادارات و مدارس جهت تبلیغ، توانست طلاب را در زمینه تبلیغ و رساندن پیام دین به مردم، بویژه نسل جوان؛ کار مبارک و ماندگاری انجام دهد.

 

حجت الاسلام مهری با اشاره به تلاش و پیگیری های مستمر معاونت تحقیق و پژوهش، افزود: یکی از افتخارات حوزه، ارتباط با بدنه مردم و اجتماع است که این مهم با حضور در میان مردم و شنیدن مشکلات و پاسخگویی به سوالات دینی آنها محقق می شود که تمام طلاب ملبس مدرسه آل طیب مشغول به این وظیفه اصلی حوزه یعنی نشر و تبلیغ معارف حقه دینی، هستند./9466/303/ب2

ارسال نظرات