۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۴۳۵۸۴۷
مدیر حوزه علمیه هرسین:

عدم درج نام آمریکا در لیست ناقضان حقوق بشر نوعی نفاق رفتاری است

مدیر حوزه علمیه هرسین آمریکا را بزرگ ترین ناقض حقوق بشر خواند و گفت: عدم درج نام آمریکا در لیست ناقضان حقوق بشر نتیجه نفاق رفتاری و نفوذ آن ها است.
حقوق بشر آمریکایی

حجت الاسلام عبدالله قدمی، مدیر حوزه علمیه شهرستان هرسین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: میزان پایبندی آمریکا به حقوق بشر و دموکراسی را باید از حمایت های آمریکا از جنگ در یمن، تروریست های سوری، اسرائیل، عربستان و رژیم بحرین دریافت.

 

مدیر حوزه علمیه شهرستان هرسین تصریح کرد: حمایت های آمریکا از ناقضان حقوق بشر شاهدی بر بی اساس و دروغ بودن ادعاهای آن ها بوده و طرح مسأله حقوق بشر ادعا و ابزاری برای تحت فشار قرار دادن کشورهای مستقل و کشورهایی است که با آمریکا هم فکر نیستند.

 

وی ادامه داد: بهترین محک صحت و سقم ادعای آمریکا، مسأله فلسطین است و امروز این ادعا همچون ادعای حقوق بشری و دموکراسی آل سعود در عربستان در میان مردم آزادی خواه جهان، به ادعایی مضحک و پوچ تبدیل شده است.

 

حجت الاسلام قدمی یادآور شد: علت عدم درج نام آمریکا در لیست ناقضان حقوق بشر، نفاق رفتاری آن ها است، همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند: «یک آدمی را داخل قفس کنند، زنده زنده بسوزانند و آتش بزنند، دستگاه‌های حقوق بشری هم بنشینند و تماشا کنند، آن‌ وقت یک سگی یا یک گربه‌ای وقتی داخل چاه می‌افتد، همه ابزارها را به کار می گیرند که این را از داخل چاه سالم بیرون بیاورند، یعنی ما طرف ‌دار موجود زنده‌ایم؛ خطر بزرگ دنیا این ریاکاری است، این دروغ‌گویی است، این نفاق است؛ دشمن، این‌[طور] است».

 

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: آمریکا مفاهیم و مباحث مدنظر خود را در افکار دیگران گسترش داده و از طریق مسأله نفوذ دیگران را با خود همراه می کند، نفوذ آمریکا در سازمان ها و نهادهای بین المللی موجب خط خوردن نام آن ها و دیگر همدستان مستکبرش از لیست ناقضان حقوق بشر می شود.

 

مدیر حوزه علمیه شهرستان هرسین اظهار داشت: آمریکا بزرگ ترین ناقض حقوق بشر بوده و در جهت تحقق اهداف و منافع خویش از قربانی کردن مظلومان جهان ابایی ندارد، همدستان فاسد و پلید آمریکا نیز به تأسی از رهبر مستکبر خویش به دنبال تحقق اهداف و امیال خود هستند.

 

حجت الاسلام قدمی در پایان عنوان داشت: کشور آمریکا به عنوان یکی از کشورهایی که از آمار بالایی از بی عدالتی، فاصله طبقاتی و ولنگاری فرهنگی دارد صلاحیت داعیه داری حقوق بشر را نخواهد داشت./857/302/ب2

ارسال نظرات