۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۴۳۶۰۴۶

جزئیات برگزاری ترم تابستانه در دانشگاه امیرالمؤمنین اعلام شد

مدیر آموزش تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) جزئیات برگزاری ترم تابستانه این دانشگاه را اعلام کرد.
شیشه بر، مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرالمؤمنین

رضا شیشه‌بر، مدیر آموزش تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع)، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به تقویم زمانی و دروس ارائه شده در نیمسال تابستانی سال تحصیلی 94ـ 95 دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) ابرازداشت: نامنویسی و انتخاب واحد از 20 تیرماه لغایت 23 همان ماه ادامه خواهد داشت.

 

مدیر آموزش تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) با بیان اینکه ترم تابستانه از 26 تیرماه آغاز و در 28 مردادماه پایان خواهد یافت، تصریح کرد: دروس ارائه شده دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) در مقطع کارشناسی و در رشته های علوم قرآن و حدیث و فقه و حقوق اسلامی و هزینه آنها برای دانشجویان این دانشگاه و غیر آن براساس مصوبه وزارت علوم است.

 

شیشه بر در ادامه با بیان اینکه برنامه امتحانی ترم تابستانه از 30 مرداد لغایت 4 شهریور خواهد بود، خاطرنشان کرد: اندیشه اسلامی2، آشنایی با تاریخ و منابع حدیث، فقه2، آشنایی با علوم قرآن و تفسیرمقدماتی از دروس نیمسال تابستانی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) برای دانشجویان رشته علوم قرآن و حدیث است.

 

این مقام مسؤول با بیان این نکته که برخی درس های تابستانی ارائه شده در 2 رشته علوم قرآن و حدیث و فقه و حقوق اسلامی مشترک هستند، ادامه داد: فقه5، ادبیات عرب2، منطق2، زبان تخصصی2 و حقوق جزای اختصاصی دروس ارئه شده برای نیمسال تابستانی در رشته فقه و حقوق اسلامی واحد است.

 

مدیر آموزش تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) در بخش دیگری از سخنان خود اذعان داشت: دانشجویان می توانند حداکثر 6 واحد اخذ کنند و در صورتی که برای فارغ التحصیلی 8 واحد داشته باشند، قادر به اخذ 8 واحد درسی خواهند بود.

 

وی با اشاره به اینکه دانشجویان دانشگاه های غیرانتفاعی، آزاد و پیام نور کشور و استان می توانند از دروس ارائه شده در نیمسال تابستانی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) استفاده کنند، افزود: ارائه معرفی نامه اخذ واحد جهت دانشجویان میهمان از محل تحصیل(مبدأ) ضروری است؛ همچنین همه کلاس ها در نوبت بعد از ظهر برگزار خواهند شد.

 

شیشه بر خاطرنشان کرد: در صورت ارائه درخواست از سوی دانشجویان مبنی بر ارائه درسی خاص در تابستان در صورت به حد نصاب رسیدن تعداد، از سوی دانشگاه موافقت خواهد شد.

 

این مقام مسؤول در پایان گفت: 21 تیرماه روز نامنویسی دانشجویان متقاضی اخذ دروس تابستانه در رشته فقه و حقوق اسلامی و 22 تیرماه برای دانشجویان رشته علوم قرآن و حدیث است.

 

گفتنی است؛ نامنویسی برای اخذ دروس ارائه شده در نیمسال تابستانی با مراجعه به سامانه دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) امکانپذیر است./9456/303/ب3

ارسال نظرات