۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۴۳۶۰۸۲
امشب با حضور حامیان انقلاب بحرین در بابل؛

همایش بزرگ حمایت از انقلاب بحرین برگزار می شود

همایش بزرگ حمایت از آیت الله شیخ عیسی قاسم و مردم بحرین با عنوان بحرین تنها نیست در امامزاده عبدالله بابل برگزار می شود.
بحرین تنها نیست

محمد قلبی، مسؤول هیأت فرهنگی مذهبی یا فاطمه الزهراء مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، با اعلام خبر برگزاری اجتماع بزرگ حامیان انقلاب بحرین و در حمایت از آیت الله شیخ عیسی قاسم امشب از ساعت 23 در آستانه امامزاده عبدالله بابل برگزار می شود.

 

وی با اعلام حضور روحانیون، فعالان هیأت های مذهبی و فعالان حوزه فرهنگ دینی در این اجتماع بزرگ، افزود: در این اجتماع که با عنوان بحرین تنها نیست برگزار می شود، آیت الله توکل عضو مجلس خبرگان رهبری به سخنرانی می پردازد.

 

این فعال فرهنگی استان با اشاره به این مطلب که وظیفه همه مسلمانان حمایت از مردم مظلوم بحرین است، اظهار داشت: جنایات آل خلیفه علیه مردم مظلوم بحرین و تازه ترین آن در لغو تابعیت آیت الله شیخ عیسی قاسم در سکوت مجامع و دولت های مدافع حقوق بشر صورت می گیرد و این سندی بر دروغ بودن حقوق بشر مورد نظر آنها است.

 

وی با بیان حمایت گسترده آمریکا از رژیم بحرین، ادامه داد: آمریکا به عنوان مدعی مدافع حقوق بشر دستش تا مفرغ در خون مسلمانان و بی گناهان است و حامی اصلی رژیم های جنایتکاری مانند رژیم صهیونیستی، آل سعود و آل خلیفه است و حقیقت حقوق بشر آمریکایی برای مردم جهان آشکار شد.

 

قلبی با محکوم کردن لغو تابعیت آیت الله شیخ عیسی قاسم، تصریح کرد: آل خلیفه از حمایت استکبار با آمدن از عربستان بر بحرین مسلط شدند و از 40 سال قبل تاکنون حقوق اکثریت مردم این کشور را تنها با حمایت های استکبار جهانی به ویژه آمریکا پایمال می کنند.

 

وی به لشکرکشی آل سعود برای سرکوبی خواسته های قانونی و به حق مردم بحرین اشاره کرد و خاطرنشان کرد: رژیم های ارتجاع منطقه به ویژه آل سعود مرکز تفرقه اندازی در جهان اسلام و اجرا کننده دستورات استکباری صهیونیستی در جهان اسلام هستند و هر روز پیوند میان آل سعود و رژیم صهیونیستی بیشتر برای جهان اسلام آشکار می شود.

 

مسؤول هیأت فرهنگی یا فاطمه الزهرا(س) از تهیه طوماری برای حمایت از شیخ عیسی قاسم خبر داد و افزود: کمپین حمایت از آیت الله شیخ عیسی قاسم و دفاع از حقوق مردم مظلوم بحرین در مقابل اقلیت حاکم بر این کشور راه اندازی شده است.

 

وی افزود: در مراسم امشب دو تن از مداحان مشهور کشور یعنی مهدی سلحشور و محمدرضا بذری به مداحی می پردازند./1313/302/ب2

ارسال نظرات