۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۴۳۶۱۰۹

چند خبر کوتاه از رادیو معارف

تبیین زيبايي‌هاي صبر و استقامت در برنامه «صبح روشن»، بررسي تفاوت مفهوم تعصب با غيرت در برنامه «دانشجو» و بررسی اهميت و جايگاه وفاي به عهد در اخلاق اسلامي در برنامه «مهربان باشيم» از جمله برنامه‌های رادیو معارف است.
رادیو معارف

به گزارش خبرگزاری رسا، تبیین زيبايي‌هاي صبر و استقامت در برنامه «صبح روشن»، بررسي تفاوت مفهوم تعصب با غيرت در برنامه «دانشجو» و بررسی اهميت و جايگاه وفاي به عهد در اخلاق اسلامي در برنامه «مهربان باشيم» از جمله برنامه های رادیو معارف است.

 

زيبايي‌هاي صبر و استقامت در برنامه «صبح روشن»

 حجت الاسلام محمدسعيدي،كارشناس حوزه سلامت معنوي در برنامه زنده « صبح روشن »ضمن برشمردن اقسام صبر، ثمرات صبر در عبادت و طاعت حق تعالي را براي معارف جويان شرح مي دهد.

 

برنامه « صبح روشن» كاري از گروه فرهنگ  و جامعه راديو معارف به تهيه كنندگي محمد حسن جلالي با اجراي رضا هدايت فر شنبه تا دوشنبه ساعت 9 تا 10 صبح زنده و مستقيم از صداي فضيلت پخش مي شود.

           

مباحثه دانشجويي پيرامون تفاوت تعصب و غيرت

برنامه « دانشجو » پنجشنبه 17 تيرماه به مباحثه دانشجويي پيرامون تفاوت تعصب و غيرت اختصاص دارد.حجت الاسلام و المسلمين سيد عباس لاجوردي در اين برنامه بر محورتعاليم اخلاق اسلامي به تبيين مفهوم تعصب و غيرت مي پردازد و به پرسش هاي دانشجويان در اين باره پاسخ مي دهد.

 

برنامه « دانشجو» به همت گروه فرهنگ و جامعه راديو معارف به تهيه كنندگي حميد اشتري با گويندگي مجيد گلشيري، پنجشنبه ها ساعت 16 از صداي فضيلت پخش مي شود.

 

علاقه مندان براي دريافت فايل صوتي برنامه پس از پخش به صفحه اختصاصي برنامه « دانشجو» در سايت راديو معارف مراجعه کنند.

 

اهميت و جايگاه وفاي به عهد در اخلاق اسلامي

حجت الاسلام و المسلمين محمدرضا آتشين صدف كارشناس مباحث اجتماعي در برنامه « مهربان باشيم» ضرب المثل «چو عهد با كسي بستي به جا آر » را دستمايه قرار داده تا به تبيين اهميت پايبندي به عهد و پيمان به عنوان عالي ترين فضايل اخلاق اسلامي مي پردازد.

 

« مهربان باشيم» با تلاش گروه فرهنگ و جامعه شنبه تا پنجشنبه ساعت05 :7 بامداد از  راديو معارف پخش مي شود. اين هفته محمد حسن جلالي تهيه كنندگي و رضا ملايي گويندگي برنامه «مهربان باشيم» را بر عهده دارند./998/د101/ی

ارسال نظرات