۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۴۳۶۱۶۵
رئيس کميسيون فرهنگي اجتماعي شوراي اسلامي کاشان:

رهبر انقلاب، مهم‌‌ترين دارايي ايران هستند

رئيس کميسيون فرهنگي اجتماعي شوراي اسلامي کاشان با اشاره به اينکه مهم ترين دارايي ايران وجود حضرت آيت الله خامنه اي به عنوان رهبري جامعه اسلامي است، گفت: در دنيا رهبري به مانند ايشان نيست.
علي هاشمي طاهري

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در کاشان، علي هاشمي طاهري يکشنبه شب در جلسه قرائت قران مسجد الرسول(ص) کاشان، با بيان اينکه در برجام از خطوط قرمز عبور شد، گفت: رهبر معظم انقلاب بي تقيه دفاع کردن از انقلاب را تأکيد دارند.

 

وي افزود: متأسفانه دشمن در برخي از مسؤولان نيز نفوذ کرده است تا آنها از انقلاب دفاع نکنند و به نوعي دست از اهداف عاليه انقلاب بکشند.

 

هاشمي طاهري، امنيت و عظمت انقلاب اسلامي ايران را مديون خون هزاران شهيد دانست و گفت: امروز ايران اسلامي مقابل تمام مستکبران جهاني ايستاده است.

 

رئيس کميسيون فرهنگي اجتماعي شوراي اسلامي کاشان با تأکيد بر اينکه دشمن به دنبال از بين بردن اسلام است، ابراز کرد: شهدا به تأسي از امام حسين(ع) جان خود را فداي اسلام ناب کردند تا خدشه اي به اسلام وارد نشود.

 

وي با انتقاد از توجه به کميت و فراموش کردن کيفيت در امور، گفت: برخي به دنبال تمام کردن امور به نام خود هستند و صرفا به آمار توجه دارند.

 

به گفته وي، آمادگي نيروهاي انقلابي امروز بايد به مانند بسيجيان دوران دفاع مقدس باشد که تمام توان خود را براي حفظ اسلام مي گذاشتند و با قرآن، نماز و ايثار مأنوس بودند.

 

هاشمي طاهري با اشاره به اينکه مهم ترين دارايي ايران وجود حضرت آيت الله خامنه اي به عنوان رهبري جامعه اسلامي است، گفت: در دنيا رهبري به مانند ايشان نيست.

 

رييس کميسيون فرهنگي اجتماعي شوراي اسلامي کاشان با بيان اينکه دشمن موجب جنگ بين کشورهاي مسلمان شده است، بیان کرد: عدم وجود رهبر در برخي کشورها موجب تضعيف قدرت آنها شده است.

 

به گفته وي، تمام دنيا به دنبال شکست ايران به عنوان ام القراي کشورهاي اسلامي هستند، از اين رو بايد با تمام قدرت در مقابل دشمن ايستاد.

 

هاشمي طاهري با تأکيد بر اينکه امروز بسياري از افراد آمادگي دفاع از ايران در خارج از کشور را دارند، گفت: اگر سوريه خط مقدم ايران نباشد، داعش به ايران نقوذ پيدا مي کند./202/1307/ب1

ارسال نظرات