۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۴۳۶۱۷۳
آیت الله توکل:

مبارزه با ظلم و فساد منطق قرآنی دارد/ نابودی آل خلیفه نزدیک است

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان آیات و روایاتی درباره مبارزه با ظلم، گفت: رهبران دینی مانند آیت الله عیسی قاسم بر اساس منطق قرآن با حکام فاسد و ظالم مبارزه می کنند.
بحرین تنها نیست بحرین تنها نیست بحرین تنها نیست بحرین تنها نیست بحرین تنها نیست بحرین تنها نیست بحرین تنها نیست بحرین تنها نیست بحرین تنها نیست بحرین تنها نیست بحرین تنها نیست بحرین تنها نیست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، آیت الله سید رحیم توکل، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری شب گذشته در تجمع بزرگ حامیان انقلاب بحرین و حمایت از آیت الله شیخ عیسی قاسم در امامزاده عبدالله بابل، گفت: آیت الله شیخ عیسی قاسم بر اساس منطق قرآن و سیره اهل بیت(ع) با حکام ظالم بحرین مبارزه می کند.


وی افزود: آیت الله عیسی قاسم اگر می خواست با ظلم حکام بحرین کنار بیاید، مورد تکریم این حکام قرار می گرفت.


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با محکوم کردن جنایت جدید آل خلیفه در لغو تابعیت آیت الله عیسی قاسم، خاطرنشان کرد: رهبران دینی در کنار ملت و علیه حکام ظالم و فاسد بر اساس سیره اهل بیت(ع) و منطق قرآنی ایستادگی می کنند.


وی با بیان این مطلب که بر اساس وعده الهی باطل نابود شدنی است، ادامه داد: تاریخ نشان داد که حکام ظالم و فاسد رو به فنا و نابودی هستند و از بین خواهند رفت.

 

آیت الله توکل با اشاره به روایتی از امام کاظم(ع) درباره بقای ظالمان، اظهار داشت: بر اساس روایات متعدد و سیره اهل بیت(ع) هر کس که محبت بقای ظالم در ذهنش باشد، در ظلم آنها شریک است.


وی با اشاره به روایت «کونوا للظالم خصما و للمظلوم عونا»، افزود: جنگ با ظالم و ایستادگی در مقابل ظالم وصیت امیرالمومنین(ع) به فرزندش امام حسن(ع) است که شعار تمام آزادی خواهان تاریخ قرار گرفت.


نماینده مجلس خبرگان رهبری علل شهادت معصومین(ع) را عدم کنار آمدن با ظالمان عنوان و تصریح کرد: انسان آزادیخواه و مؤمن پیرو اهل بیت(ع) هیچگاه نه تنها با ظالم همکاری نمی کند بلکه هر گونه سکونت را در قبال ظلم جائز نمی داند.


وی افزود: از نگاه اسلام کسانی که اسباب را برای ظالم فراهم کنند، در ظلم آنها شریک هستند و با هم در آتش جهنم خواهند افتاد.


آیت الله توکل به شعار هیهات من الذله امام حسین(ع) در روز عاشورا اشاره کرد و اظهار داشت: بعد از قیام امام حسین(ع) آزادیخواهان از روش مبارزاتی سیدالشهدا(ع) در راه مبارزه با ظلم استفاده کردند و این راه بهترین روش و سیره در مقابل ظالمان عالم است.


استاد درس خارج فقه حوزه علمیه قم با اشاره به سیره مبارزاتی امام راحل در مبارزه با رژیم ستمشاهی، گفت: امام خمینی(ره) پرچم مبارزه با حکومت های ظالم و پرچم بیداری اسلامی را در عصر حاضر برافراشت تا کاخ های ظلم یکی پس از یکدیگر فرو بریزد.


وی افزود: امام راحل با توجه به تبعید، فشارهای متعدد در طول 15 سال مبارزه با رژیم منحوس پهلوی هیچگاه از مبارزه دست بر نداشت و نهایت پرچم اسلام را در این سرزمین علوی برافراشت و قیام های آزادی بخش در منطقه بعد از پیروزی انقلاب از الگوی انقلاب اسلامی استفاده می کند.


آیت الله توکل شجاعت مقام معظم رهبری در مقابل قدرت های استکباری را درس آموز برای رهبران دینی آزاده در کشورهای اسلامی عنوان کرد و افزود: شجاعت مقام معظم  رهبری در مقابل رژیم صهیونیستی به عنوان غده سرطانی منطقه دلگرم کننده و جهت دهنده به خیزش های بیداری اسلامی در منطقه است.


نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این مطلب که مقام معظم رهبری در عالم بی نظیر است، تأکید کرد: اگر رژیم صهیونیستی کمترین غلطی را در پرتاپ یک تیر به ایران اسلامی بنماید، از همین الان تمام شهرهای صهیونیست نشین خود از جمله تلاویو و حیفا را نابود شده بداند.


وی پایان انقلاب بحرین را نابودی آل خلیفه بیان کرد و گفت: پیروزی اکثریت مردم بحرین به رهبری عالم شجاع و برجسته آیت الله شیخ عیسی قاسم چندان طول نخواهد کشید و به زودی شاهد نابودی رژیم ظالم آل خلیفه خواهیم بود.

 

گفتنی است، پس از پایان مراسم دو تن مداحان مشهور کشور یعنی مهدی سلحشور و محمدرضا بذری به مداحی با تجلیل از قیام مردم بحرین و حمایت از آیت الله عیسی قاسم پرداختند./1313/202/ب2

ارسال نظرات