۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۴۳۶۴۳۶
فرمانده حوزه بسيج دانش آموزي جهرم خبر داد؛

برگزاري اعتكاف دانش آموزي در مصلاي نماز جمعه جهرم

فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی امام صادق(ع) شهرستان جهرم از برگزاری مراسم اعتکاف با حضور 100 نفر از دانش‌آموزان خبر داد و گفت: این برنامه در مصلاي جمعه جهرم برپا شد.
ماه رجب دعا نيايش اعتكاف

فرشید میرزایی، فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی امام صادق(ع) شهرستان جهرم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري رسا در جهرم گفت: همزمان با روزهای ماه مبارک رمضان اعتکاف دانش‌آموزی شهرستان جهرم در راستای تقویت مبانی دینی و اعتقادی دانش‌آموزان برگزار شد.

 

فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی امام صادق(ع) شهرستان جهرم با اشاره به استقبال دانش‌آموزان از این برنامه معنوی، افزود: با وجود برنامه‌ریزی برای پوشش 50 نفر از دانش‌آموزان در این برنامه با استقبال 100 نفری روبه‌رو شده و مجبور به پوشش تمام آنها شدیم.

 

وی تعمیق تقوای الهی و مهارت‌های خویشتن‌داری را از اهداف این اعتکاف دانش‌آموزی عنوان کرد و اظهارداشت: مناجات شبانگاهی، برپایی حلقه‌های معرفتی، هم‌اندیشی با اولیا، مراسم شبی با شهدا، بیان احکام، خلوت و گوشه‌نشینی، حضور روحانیون و اساتید حوزه و دانشگاه در جمع دانش‌آموزان از برنامه‌های اعتکاف دانش‌آموزی در جهرم بود.

 

میرزایی با اشاره به برپایی این مراسم در مصلای جمعه جهرم اشاره کرد و گفت: حضور آیت‌الله دژکام امام جمعه جهرم در جمع دانش‌آموزان و اقامه نماز ظهر و عصر توسط وی به این برنامه معنویت بیشتری بخشیده بود.

 

وی با بیان اینکه مخاطبان این برنامه دانش‌آموزان پسر مقطع ششم تا نهم را شامل می‌شد، بیان کرد: افراد حاضر در اعتکاف را دانش‌آموزان طرح آیه‌های تمدن تشکیل می‌دادند.

 

فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی امام صادق(ع) شهرستان جهرم همچنین حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان جهرم، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش جهرم، فرمانده بسیج دانش‌آموزی استان و تعدادی از مسئولان شهرستان در جمع دانش‌آموزان معتکف را مایه دلگرمی و نشان از اهمیت مسئولان به این قبیل برنامه‌ها عنوان کرد./919/101/ب3

ارسال نظرات